کدخدایی: از برگزاری رفراندوم هراسی نداریم کدخدایی: از برگزاری رفراندوم هراسی نداریم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کدخدایی: از برگزاری رفراندوم هراسی نداریم

کدخدایی: از برگزاری رفراندوم هراسی نداریم

اعتمادآنلاین: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری که امروز با خبرنگاران داشت درباره مواضع این شورا نسبت به لایحه بودجه ۹۸ که در مجلس در حال بررسی است، گفت: برخی مواد لایحه بودجه را بررسی کرده‌ایم و این هفته هم جلسات فوق‌العاده برگزار می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان همچنین در واکنش به اظهارات اخیر روند بررسی لوایح پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد: من هم صحبت‌های رییس‌جمهوری را شنیدم. هر دو لایحه پالرمو و سی‌اف‌تی به دلیل اختلافات به مجمع ارسال شد.

وی همچنین در واکنش به پیشنهاد برخی چهره‌های سیاسی برای برگزاری همه‌پرسی و رفراندوم درباره تصویب لوایح پالرمو و CFT، اظهار کرد: از رفراندوم هراسی نداریم درباره این دو لایحه، اما نهادها باید نظر خود را اعلام کنند و این موضوع در مجمع در حال بررسی است.

کدخدایی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره سرنوشت لایحه جامع انتخابات که در مجلس در حال بررسی است و اینکه شورای نگهبان چه موضعی نسبت به آن دارد، تصریح کرد: منتظریم لایحه جامع انتخابات در مجلس بررسی شود.

سخنگوی شورای نگهبان در ادامه تصریح کرد: در لایحه جامع انتخابات مشورتی با شورای نگهبان انجام شده است، منتظریم که در مجلس بررسی شود و ببینیم نتیجه نهایی چیست.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  روحانی به منتقدان: چرا حماقت دشمن را نمی‌بینیم؟

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *