کنایه به مهدی هاشمی درباره «ودکای روسی» کنایه به مهدی هاشمی درباره «ودکای روسی» | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کنایه به مهدی هاشمی درباره «ودکای روسی»

کنایه به مهدی هاشمی درباره «ودکای روسی»

روزنامه جام جم در یادداشتی انتقادی به اعلام موضع مجازیِ سلبریتی‌ها و چهره‌های سرشناس در موضوعات مختلف از جمله مهدی هاشمی حمله کرد.

کنایه روزنامه صداوسیما به اظهارنظر برخی چهره‌ها

ارگان مطبوعاتی صداوسیما در یادداشتی کنایه‌آمیز خطاب به برخی چهره‌ها از جمله مهدی هاشمی که به تحولات اوکراین انتقاد کرده بود نوشت:

* کوبیدن نوشیدنی روسی به دیوار برای حمایت از مردم اوکراین.» حتی شرح نوشتن این گزاره چیزی از تعجب مخاطب در مواجهه با این ویدئوی کوتاه کم نمی‌کند. سیل واکنش‌ها به این موضوع حتی دوگانگی مرسوم در فضای‌مجازی را هم ندارد و تقریبا همه واکنش‌ها به این اقدام منفی است!

* موضوعی که حداقل در این فضا کار سختی به نظر می‌رسد این که بتوانید حرف یا موضوعی را مطرح کنید که اکثریت واکنش یکسانی به آن داشته باشند. همزمانی تقریبی انتشار این ویدئو و سفر آنجلیناجولی به کشور یمن هم مورد توجه بسیاری قرار گرفته.

* توجهی که مبتنی بر مقایسه واکنش این دو فرد دارد، یکی برای مقابله با روایت غالب از جنگ جاری پا به کشور جنگ‌زده یمن می‌گذارد تا توجه بخشی از جهانیان را به این موضوع جلب کند که جنگ تنها در اروپا نیست و دیگری شیشه نوشیدنی روسی خود را البته با استفاده از افکت‌های سینمایی به دیواری فرضی می‌کوبد تا حمایت احتمالی‌اش را از مردم اوکراین به نمایش بگذارد!

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  لغو کلیه امتحانات دانش‌‌‌ آموزان در روز شنبه

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *