کنایه تند وحید قلیچ به حامد لک و داود فنایی کنایه تند وحید قلیچ به حامد لک و داود فنایی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کنایه تند وحید قلیچ به حامد لک و داود فنایی

کنایه تند وحید قلیچ به حامد لک و داود فنایی

خبرورزشی: وحید قلیچ دروازه بان و پیشکسوت تیم پرسپولیس، درباره شکست دو بر صفر این تیم مقابل صنعت نفت آبادان و گل‌هایی که حامد لک در این بازی دریافت کرد، همچنین پنالتی‌های بازی استقلال و گل گهر سیرجان اظهاراتی را مطرح کرد.

کنایه تند وحید قلیچ به حامد لک و داود فنایی

گلهایی که صنعت نفت زد را دیدید؟

واقعا باعث تاسف است! من به عمرم ندیده بودم دروازه‌بان پرسپولیس، هرکسی که باشد، از آن ضعیف ترین‌ها تا آن بهترین‌ها چنین گلی خورده باشد.

گل اول را می‌گویید؟

هم روی گل اول و هم روی گل دوم. روی گل اول که حامد لک انگار داشت کفتر می‌گرفت، روی گل دوم هم کنار جوی نشست و گذر عمر دید! واقعاً باید به حال این دروازه بانی گریست.

چه کاری برای مشکل دروازه‌بانی تیم پرسپولیس باید انجام داد؟

من طرف صحبتم داوود فنایی است. کسی که این روزها مربی گلرهای پرسپولیس است باید جواب بدهد. آخر تو با این دروازه‌بان‌ها چه کار می‌کنی؟ چه بلایی سر آنها آوردی که حامد لک، که خودش یک تنه ۵۰ درصد پرسپولیس بود حالا تبدیل به نقطه ضعف تیم پرسپولیس شده؟ بچه‌ها هر چقدر آن جلو زحمت می‌کشند شاگرد فنایی آنها را به فنا میدهد.

کنایه تند وحید قلیچ به حامد لک و داود فنایی

فکر نمی‌کنید مربی دروازه‌بانان پرسپولیس از شما ناراحت شود؟

فنایی خودش شاگرد من بوده و از دست من ناراحت است. مرا در اینستاگرام آنفالو کرده! مرا بلاک کرده! چرا، برای اینکه دارم حرف حق میزنم. ولی اشکالی ندارد، استاد از شاگردش ناراحت نمی‌شود. یحیی گل محمدی بخواهد حاضرم به تمرین بروم تا هم فنایی را تمرین بدهم هم حامد لک را. ما ۱۰ روز دیگر با استقلال بازی داریم. اگر بخواهیم با این شرایط جلو برویم اوضاع مان خراب می‌شود. من دوست تو هستم آقای فنایی، دشمنت نیستم که با لباس دوست جلویت بایستم و حرف بزنم. من خوبی ات را می‌خواهم که این را می‌گویم و از طرفی نگران پرسپولیس هستم. نگران میلیون‌ها هوادار که چشمشان به نتایج این تیم است. تا کی باید زحمات بازیکنان پرسپولیس به خاطر اشتباهات دروازه بان شان از بین برود!

حتما بخوانید:  صعود هیجان‌انگیز هندبال ایران در ثانیه آخر

این شکست چه تاثیری در ادامه مسیر پرسپولیس دارد؟

هیچ اتفاقی رخ نداده است. این شکست فدای سر بچه‌ها. قرار نیست استقلال همه بازی‌هایش را ببرد، بالاخره آنها هم می‌بازند. پرسپولیس از همین بازی بعدی مسابقات را می‌برد و قهرمان می‌شود. ولی به شرطی که وضعیت دروازه بانی تیم درست شود.

استقلال هم گل گهر را شکست داد و دوباره فاصله اش با پرسپولیس دوباره زیاد شد؟

من می‌گویم مسئولان، لیگ برتر را تعطیل کنند و جام را به استقلال بدهند.

چطور؟

خداوکیلی آن پنالتی بود که برای استقلال گرفتند!؟ توپ از نیم متری دست بازیکنان گل‌گهر رد شد ولی داور پنالتی گرفت. تازه با کمکش مشورت هم کرد! امیر قلعه نویی حق داشت آنطور واکنش نشان دهد. دیگر چطور می‌شود سر یک تیم را برید؟ تا به حال چنین چیزی ندیده بودیم! وقتی میگویند طرف را در روز روشن می‌کشند و کسی حرفی نمی‌زند واقعاً همین است. گل گهر را کشتند و هیچ کس حرفی نزد. به نظرم می‌خواهند بعد از ۱۰ سال که این استقلالی‌های جام ندیده، جام نگرفته اند یک جام به آن‌ها هدیه بدهند تا ذوق کنند. بابا! آخر ما پنج جام پشت سر هم گرفتیم عین خیالمان نیست، چرا خودتان را اینقدر به آب و آتش میزنید.

کنایه تند وحید قلیچ به حامد لک و داود فنایی

منظورتان چه کسی است؟

شاه فرهاد دیگر نمی‌دانست چه کار کند! داشت سکته می‌کرد. رفت وسط زمین، توپ را برداشته بود و نمی‌داد و هر طور بود زمین و زمان را به هم دوخت تا سه امتیاز بگیرد. عیبی ندارد بگذارید شاه فرهاد دلش به این مدل برنده شدن‌ها خوش باشد ولی در نهایت پرسپولیس قهرمان می‌شود. دربی می‌بینیمتان فقط من باید یک دستی به سروگوش دروازه بانی پرسپولیس بکشم بعد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *