کنعانی‌زادگان: دربی ۹۴ بین پرسپولیس و پاس بود! کنعانی‌زادگان: دربی ۹۴ بین پرسپولیس و پاس بود! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کنعانی‌زادگان: دربی ۹۴ بین پرسپولیس و پاس بود!

کنعانی‌زادگان: دربی ۹۴ بین پرسپولیس و پاس بود!

 طرفداری: مدافع پرسپولیس می‌گوید به دنبال این بودیم تا در این بازی تاریخ سازی کنیم و اگر از فرصت هایمان استفاده می‌کردیم همین اتفاق می‌افتاد. 

یک روز پس از دربی نود و چهارم و پس از به تساوی رسیدن بازی با محمد حسین کنعانی زادگان همکلام شدیم تا درباره اتفاقات این بازی مهم، نظر او را جویا شویم، مدافع ملی پوش پرسپولیسی‌ها از آن دسته سرخ پوشانی است که می‌گوید باید با برد زمین را ترک می‌کردند.

کنعانی زادگان: دربی تهران یعنی بازی پرسپولیس و پاس

باید با پنج، شش گل بازی را می‌بردیم

بازی بسیار خوبی بود، اما در نهایت باعث شد همه ما با ناراحتی زمین را ترک کنیم. رسیدن به نتیجه مساوی در بازی‌های بزرگ خوب است، اما نه برای ما که باید با ۵، ۶ گل به برتری می‌رسیدیم! وقتی این اتفاق نیفتاد و بازی مساوی تمام شد معلوم است که با ناراحتی زمین را ترک می‌کنیم.

کسانی که بازی را دیدند حرف من را قبول می‌کنند

این حرف من شاید برای کسی که بازی را ندیده است خنده دار به نظر بیاید، اما همه کسانی که بازی را دیدند به حرف من ایمان دارند. موقعیت‌هایی که در دقایق مختلف بازی به دست آوردیم و نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. موقعیت‌هایی که احمد و کمال و وحید و … از دست دادند از بدشانسی ما بود چرا که اگر آن‌ها گل می‌شدند آن وقت می‌دیدید که این حرف من کاملا منطقی و درست است.

آن‌هایی که به پرسپولیس می‌گفتند پیروزی، در زمین حرفی نداشتند

در این دیدار هم مثل همیشه سعی کردیم در زمین خودمان را نشان دهیم. بعضی از دوستان که در هفته‌های اخیر و خارج از زمین در رسانه‌ها سعی می‌کردند تا نام بزرگ پرسپولیس را لوث کنند و از لفظ تیم پیروزی استفاده می‌کردند، فکر می‌کنم حالا باید به خود بیایند. آن‌ها نشان دادند خارج از زمین از این کار‌ها می‌توانند بکنند، اما وقتی خودشان و تیمشان به زمین آمدند در نهایت با خوش شانسی یک امتیاز به دست آوردند و زمین را ترک کردند. آن‌هایی که به پرسپولیس می‌گفتند پیروزی و در خیال خود به فکر دست انداختن بودند، اما حالا بهتر است بروند به تیم خود بپردازند.

حتما بخوانید:  وزیر صنعت: ۵هزار قلم کالا را ارزان کردیم

دربی مهم تهران یعنی بازی پرسپولیس و پاس!

همه این دوستان باید بدانند اگر به پرسپولیس بگویند پیروزی، حرف‌های دیگری هم می‌توان گفت. درباره این حرف‌ها می‌توان چیز‌های دیگر در پاسخ گفت. مثلا چطور است بگوییم دربی بزرگ پایتخت بین دو تیم پرسپولیس و پاس بود!

با انحلال پاس، تیم دسته سومی شد رقیب پرسپولیس در دربی

اصلا چطور است بگوییم دربی بزرگ تهران، بازی پرسپولیس و پاس است! فکر می‌کنم در سال‌های ۷۲، ۷۳ بود که این دربی به مهیج‌ترین حالت خود رسیده بود، آن موقع پرسپولیس و پاس در حالی جذاب‌ترین دربی را به نمایش گذاشتند که استقلالی‌ها دسته سه بودند! پس باید بگوییم از وقتی پاسی‌ها منحل شدند به بازی با استقلال می‌گویند دربی بزرگ پایتخت!

حیف که با این بازی تاریخ ساز نشدیم

این‌ها را گفتم که بعضی‌ها ببینند با این نوع حرف زدن خیلی چیز‌ها را می‌شود لوث کرد. در هر حال به بازی بپردازیم، حیف که نشد تاریخ سازی کنیم. اصطلاحا بازی برای ما نچرخید! اما خب! خسته نباشید به همه بازیکنان و مربیان، بازی شجاعانه‌ای به نمایش گذاشتیم، اما حیف که پایان بازی ناراحت بودیم.

آن‌ها حق دارند از مساوی خوشحال باشند

متاسفانه ما بر اثر دو اتفاق دو گل خوردیم و بازی مساوی شد. متاسفانه ما این همه فرصت از دست دادیم، اما بر اثر دو توپی که به در و دیوار خورد دروازه مان باز شد! خب با این اتفاق، باید هم آن‌ها خوشحال باشند که از این بازی امتیاز گرفتند. ما به دنبال این بودیم تا گل‌های سوم و چهارم و پنجم را بزنیم و با اختلاف بازی را ببریم، اما این را همه دیدند، اما حیف که نشد.

حتما بخوانید:  مرگ ۲۸ تبعه افغان در یک تصادف در زاهدان

شرمنده هواداران شدیم

حضور هواداران همیشه تاثیر دارد و امیدوارم هیچ وقت ورزشگاه خالی نباشد. هر چند تماشاگران ما در این بازی نبودند، اما شرمنده همه آن‌ها شدیم که در نهایت نتوانستیم خوشحال شان کنیم.

از سید جلال حسینی چیز‌های زیادی یاد گرفتم

در دوران حضور در پرسپولیس با شجاع خلیل زاده و سید جلال هم بازی بودم، پس از اینکه شجاع رفت، حالا در کنار آقا سید به میدان می‌رویم و باید بگویم که از او چیز‌های زیادی آموختم. در دقایق مختلف بازی واکنش‌های او درس‌های زیادی برای من داشت

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *