کیهان: ۲۰۱۸ غرب زده است و عادل هم نازپروده کیهان: ۲۰۱۸ غرب زده است و عادل هم نازپروده | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کیهان: ۲۰۱۸ غرب زده است و عادل هم نازپروده

کیهان: ۲۰۱۸ غرب زده است و عادل هم نازپروده

کیهان، امروز در دو مطلب جداگانه از عادل فردوسی پور انتقاد کرده است؛ کیهان برنامه ۲۰۱۸ را غرب زده می‌داند و از عادل فردوسی پور با القابی، چون متوهم و نازپروده یاد می‌کند. کیهان با نقد «رادیو زمانه» شروع کرده و نوشته است:

وب‌سایت «رادیو زمانه» طی مطلب مفصلی درباره برنامه «2018» نویسندگان آن را «گزارش‌نویسان هوشمند» خواند و نوشت که برنامه فوق «نشانی از ایدئولوژی جمهوری اسلامی ندارد»!

استناد کیهان به این بخش گزارش رادیو زمانه است: «وقتی از کره جنوبی گزارش می‌دهد، از پرش بلند کره‌ای‌ها یادی می‌کند و همین نکته که از چهل سال پیش تاکنون رفاه کره‌ای‌ها ۱۴ برابر شده، کافی است تا بیننده حسرت‌مند ایرانی آهی بکشد و چهل سال مصیبت جمهوری اسلامی، مثل شلاقی بر خاطره‌اش فرود آید»

کیهان قبلا هم نوشته بود که تبلیغات غیرواقعی از غرب و کشورهای وابسته به آن در گزارش‌های فرافوتبالی برنامه «2018» این برنامه را تبدیل به روابط عمومی سفارتخانه‌های خارجی کرده است.

این روزنامه امروز در مطلبی دیگر هم عادل را نقد کرد و نوشت:

البته این نخستین باری نیست که مجری حاشیه ساز نسبت به قواعد و ساختارهای صداوسیما بی‌توجهی می‌کند.آخرین بار مصاحبه او با وزیر امور خارجه برای ویژه‌برنامه شب یلدا و جنجالی که به کمک رسانه‌های خارج از صداوسیما و همین‌طور رسانه‌های ضدانقلاب علیه صداوسیما به راه انداخت، به وضوح نشان داد او هیچ اعتنایی به قواعد سازمان صداوسیماندارد.

صدا و سیما هم ظاهرا اصلا در کارش برخورد با نازپروده‌هایش نیست و بر اساس این سیاست غلط «مجری محوری» و این توهم که مثلا فلان مجری برای صدا و سیما اعتبار جمع می‌کند، در بزنگاه‌ها زیر پای خود را خالی دیده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  دریافت نوبت دوم واکسن ایرانی توسط رهبر انقلاب

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *