کی روش رفت، آقایان کنعانی و شجاعی خداحافظی کنید! کی روش رفت، آقایان کنعانی و شجاعی خداحافظی کنید! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کی روش رفت، آقایان کنعانی و شجاعی خداحافظی کنید!

کی روش رفت، آقایان کنعانی و شجاعی خداحافظی کنید!

  پس از جام ملت های آسیا و باخت شرم آور تیم ملی مقابل تیم ملی ژاپن و حذف ایران از جام ملت های آسیای ۲۰۱۹، کی روش از سرمربی گیری تیم ملی خداحافظی کرد و با عقد قراردادی سکاندار تیم ملی کلمیبا شد.

مواضع و سخنان جنجالی سرمربی پرتقالی تیم ملی در خاطر ایرانی ها و علاقه‌مندان به فوتبال به یادگار خواهد ماند. تیم ملی مسیر خود را متفاوت‌تر از آنچه که در ۸ سال اخیر به دلیل حضور کی‌روش در راس تیم ملی داشت ادامه خواهد داد.

پس از رفتن کی روش، صحبت از گزینه داخلی و خارجی برای هدایت تیم ملی به میان آمده است. احتمالا حضور مربی جدید در راس تیم ملی کار را برای برخی بازیکنان تیم ملی که در زمان کی‌روش پای ثابت تیم ملی بودند سخت خواهد کرد.

از جمله این بازیکنان که دعوتشان به تیم ملی همیشه مورد اعتراض و نقد اهالی ورزش قرار گرفته است، محمدحسین کنعنانی زادگان است که احتمالا دیگر به تیم ملی دعوت نخواهد شد. کنعانی زادگان همیشه جزو بازیکنان پراشتباه و حاشیه ساز تیم ملی بوده است. همچنین مسعود شجاعی به خاطر ضعف در تکنیک و سن بالا احتمالا دومین گزینه حذف از نیمکت تیم ملی است. روزبه چشمی ملی پوش تیم استقلال هم به دلیل اشتباهات فراوان احتمالا با تیم ملی خداحافظی می کند.

همزمان با خداحافظی احتمالی برخی ملی‌پوشان با تیم ملی، حضور بازیکنانی مثل سروش رفیعی و شجاع خلیل زاده به دلیل عملکرد قابل قبول، در تیم ملی قوت گرفته است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آلودگی، بازی‌های پرسپولیس و تراکتور را به کُما برد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *