گلزنی طارمی، پورتو را به صعود نزدیک کرد گلزنی طارمی، پورتو را به صعود نزدیک کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / گلزنی طارمی، پورتو را به صعود نزدیک کرد

گلزنی طارمی، پورتو را به صعود نزدیک کرد

فوتبالی: پورتو با گلهای مهدی طارمی و مارگا در مقابل تک گل فدریکو کیه زا در مقابل یوونتوس در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید.

گلزنی طارمی، پورتو را به صعود نزدیک کرد

پورتو نمایش درخشانی را در مقابل تیم پرستاره یوونتوس داشت و البته اشتباهات پرشمار مدافعان تیم تورینی نیز کار دست پیرلو داد. در حقیقت اگر گل تماشایی کیه زا نبود، یووه در آستانه حذف قرار می گرفت اما این گل باعث شد که تیم تورینی با امید در بازی برگشت منتظر یووه باشد. یووه در هر دو نیمه در همان شروع کار گلزنی کرد. طارمی از پاس اشتباه بنتانکور و تعلل شزنی استفاده کرد در حالی که مارگا روی اهمال مدافعان یووه با جایگیری مناسب و ضربه ای دقیق گلزنی کرد.

به هر صورت این نتیجه باعث می شود تا بر خلاف بازیهای شب گذشته، هر دو تیم برای بازی برگشت شانس صعود داشته باشند. در بازی برگشت حتی پیروزی یک بر صفر هم برای صعود یوونتوس کفایت خواهد کرد در حالی که قطعا رونالدو باید شب بهتری را داشته باشد.

ستاره پرتغالی در پورتو نمایش جالبی نداشت و حالا نوبت بازی برگشت خواهد بود که باید دید آیا کریستیانو می تواند یووه را از بحران نجات بدهد و طلسم ناکامی های اروپایی تیم ایتالیایی را بشکند یا نه.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  روحانی: با زبان روان از دولت انتقاد کنید

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *