گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد

گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد

خبرگزاری تسنیم: یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) با خبرنگاران در حال گفت‌وگو بود، اعلام کرد که به دلیل شرایط نامناسب پرسپولیس در نقل و انتقالات و بدقولی مسئولان باشگاه، فردا نامه عدم همکاری‌اش با پرسپولیس را به مسئولان این باشگاه می‌دهد.

سرمربی سرخ‌پوشان همچنین گفت که احتمالا پس از پایان بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا خواهد شد.

گل‌محمدی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا کرد

یحیی گل‌محمدی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) پرسپولیس اظهار داشت: ما از هفته قبل تمرینات را شروع کردیم و یک مقدار درگیر نقل و انتقالات بودیم. با توجه به این که بازی‌ها تمام شده بود و باید خودمان آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می‌کردیم، دو ماموریت داشتیم؛ هم حفظ بازیکنان قدیمی که تیم را قهرمان کرده بودند و هم جذب بازیکنان جدید.

وی تاکید کرد: برخی از بازیکنان در طول فصل از ما جدا شدند مثل بیراوند و استوکس و امروز هم علیپور رفت. ما چندین بازیکن جذب کردیم و لیست خروجی هم که به آن صورت نداشتیم. انرژی زیادی در هفته گذشته از ما گرفته شد. بیشتر تمرینات‌مان ناقص و بدون بازیکنان بود. ظاهراً کار بشار رسن هم درست شده و امروز به تمرین اضافه می‌شود، ولی بازیکنان خوبی مثل ترابی و علیپور را از دست دادیم و خیلی دوست داشتیم که در کنار ما می‌ماندند و فصل جدید و حضور در آسیا را با هم انجام می‌دادیم، ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. آنها خیلی برای باشگاه زحمت کشیدند و تشکر می‌کنم. در هر صورت یکسری مشکلات نقل و انتقالاتی باعث شد که ما تمرینات کاملی با بازیکنان نداشته باشیم. نمی‌خواهم ذهن هواداران را ناراحت کنم، اما واقعاً مشکلاتی داریم که برخی مواقع قابل بیان نیستند.

حتما بخوانید:  آغازِ پایانِ کرونا؛ اولین واکسن تزریق شد

ادامه دارد…

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *