گمانه‌زنی؛ نوبخت می‌رود، طیب‌نیا می‌آید، ربیعی می‌ماند گمانه‌زنی؛ نوبخت می‌رود، طیب‌نیا می‌آید، ربیعی می‌ماند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / گمانه‌زنی؛ نوبخت می‌رود، طیب‌نیا می‌آید، ربیعی می‌ماند

گمانه‌زنی؛ نوبخت می‌رود، طیب‌نیا می‌آید، ربیعی می‌ماند

 گمانه زنی درباره تغییرات کابینه دولت به اوج خود رسیده، شاید جذاب‌ترین شایعه‌ای که به گوش می‌رسد، رفتن نوبخت باشد و کلیدی‌ترین تغییر احتمالی هم رفتن سیف، رسانه‌های مختلف فعلا به بازار شایعات دامن می‌زنند و باید ببینیم در روز‌های آتی چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

خبرگزاری مهر مدعی شده که طبق خبرهای رسیده با تصمیم رئیس جمهور، بنا شده عبدالناصر همتی جایگزین ولی الله سیف در بانک مرکزی می شود.

گمانه زنی؛ نوبخت و سیف می‌روند، طیب نیا می‌آید، ربیعی می‌ماند

همچنین از دیگر تغییرات تیم اقتصادی باید به تغییر رئیس سازمان برنامه اشاره کرد؛ آن طور که منابع خبری می گویند گزینه نهایی رئیس جمهوری برای این سمت، علی طیب نیا وزیر سابق امور اقتصادی و دارایی است.

گمانه زنی؛ نوبخت و سیف می‌روند، طیب نیا می‌آید، ربیعی می‌ماند

در ادامه گمانه زنی ها در خصوص تغییر احتمالی کابینه دوازدهم، روزنامه سازندگی با انتشار تصویری از نوبخت، سخنگوی دولت و رئیس سازمان برنامه و بودجه از وی به عنوان یکی از گزینه های اصلی ترمیم تیم اقتصادی دولت یاد کرد.

سازندگی در ادامه گمانه زنی‌ها خود نوشت: نوبخت از سازمان برنامه بودجه می رود و تاجگردون (نماینده مجلس) جایگزین او خواهد شد. سیف هم با بانک مرکزی خداحافطی می‌کند، همچنان که مسعود کرباسیان با وزارت اقتصاد وداع خواهد کرد.

در ادامه این تغییرات احتمالی «سازندگی» پیش بینی می کند که کرباسیان احتمالا به وزارت رفاه می رود و ربیعی سکان هدایت وزارت کار را بر عهده می گیرد (در صورت تفکیک وزارتخانه ها). نوبخت نیز از بهارستان (سازمان برنامه و بودجه) به شهرک غرب (وزارت علوم) نقل مکان می کند.

گمانه زنی؛ نوبخت و سیف می‌روند، طیب نیا می‌آید، ربیعی می‌ماند

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  فتاح: از حداد عادل عذرخواهی می‌کنم

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *