وزیر بهداشت: دعای مردم در مهار کرونا موثر است وزیر بهداشت: دعای مردم در مهار کرونا موثر است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وزیر بهداشت: دعای مردم در مهار کرونا موثر است

وزیر بهداشت: دعای مردم در مهار کرونا موثر است

خبرگزاری ایسنا: وزیر بهداشت با اشاره به پروتکل‌های تدوین شده برای برگزاری مراسم لیالی قدر در مساجد، گفت: جلسه‌ای را با همکاران‌مان گذاشتیم و جمع‌بندی تازه‌ای انجام شد تا بتوانیم در شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های حداکثری بتوانیم بین ساعت ۱۲ شب تا ۲ بامداد مراسم احیای شب‌های با عظمت قدر را با حضور مومنان داشته باشیم.

نمکی درباره بازگشایی مساجد برای شب‌های قدر، گفت: پیرو توصیه مقام معظم رهبری و دغدغه‌ای که اعلام کردند مبنی بر اینکه اگر راهی وجود دارد و اگر با پروتکل‌های سخت‌گیرانه‌تری می‌توان اقدامی کرد که مساجد را بر روی مومنان در شب‌های قدر باز کنیم. البته ایشان همواره از مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت پروتکل‌ها حمایت کردند و هرگز از طرف ایشان در هیچ عرصه‌ای تحت هیچ فشاری قرار نگرفتیم.

وزیر بهداشت: دعای مردم در مهار کرونا موثر است

ایشان باز هم تاکید فرمودند که اگر راهی وجود دارد و پروتکل‌ها اجازه می‌دهند، این اتفاق بیفتد. بر همین اساس بعد از فرمایش ایشان جلسه‌ای را با همکاران‌مان گذاشتیم و یک جمع‌بندی تازه‌ای انجام شد تا بتوانیم در شب‌های قدر با رعایت پروتکل‌های حداکثری بتوانیم بین ساعت ۱۲ شب تا ۲ بامداد مراسم احیای شب‌های با عظمت قدر را با حضور مومنان داشته باشیم.

وزیر بهداشت با بیان اینکه تردید نداریم همانطور که تا امروز مرحمت الهی ما را در مهار بیماری کمک کرد، قطعا دعای مومنین در مهار بیشتر بیماری همراه ما خواهد بود، تاکید کرد: البته برای این اقدام شروطی هم گذاشتیم که خواهش می‌کنم مردم به شدت به این شروط پایبند باشند تا خدایی نکرده هر گونه تنش و افزایشی را درباره بیماری به حساب این تصمیم بنده و همکارانم نگذارند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  برتری قاطع اروگوئه مقابل روسیه در نیمه اول

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *