گل‌محمدی: حق داریم به داوری مشکوک باشیم گل‌محمدی: حق داریم به داوری مشکوک باشیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / گل‌محمدی: حق داریم به داوری مشکوک باشیم

گل‌محمدی: حق داریم به داوری مشکوک باشیم

ورزش سه: سرمربی پرسپولیس می‌گوید که امیدوار است داور پنالتی را درست گرفته باشد و در غیر این صورت او حق دارد به روند داوری مشکوک شود.

گل‌محمدی: حق داریم به داوری مشکوک باشیم

یحیی گلمحمدی لحظاتی پس از پایان مسابقه در کنار زمین در مورد بازی صحبتهایی را انجام داد و در خصوص پیروزی مقابل پیکان اظهار داشت: در مجموع بازی خوبی بود، دقایقی از بازی فیزیکی شد و ما نتیجه‌ای که می‌خواستیم را گرفتیم. بازی سختی بود و تیم پیکان دونده و با برنامه است. بچه‌های ما انرژی گذاشتند برای این بازی و اینکه در چنین مسابقه‌ای سه گل بزنید، سخت است. بچه‌های ما با هدف سه امتیاز وارد زمین شدند و این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم.

وی درباره غیبت هواداران عنوان کرد: هواداران نیستند اما نیروی حمایتی شان همیشه با ماست و ما این را حس می‌کنیم و امیدوارم راضی باشند.

او در مورد صحنه پنالتی و اعتراضش به داور گفت: بازی ۲-۰ بود و چیزی که از بیرون به ما گفتند، حامد لک اول توپ را زد و توپ افتاد زیر پای بازیکن حریف. فکر کنم داور اشتباه کرد و اگر این اشتباه واقعا رخ داده باشد، فشار روی تیم ما بیشتر می‌شود. ما در هفته‌های گذشته مشکلاتی را در بحث داوری داشتیم و اگر این بازی ۲-۲ می‌شد، کار برای کل مجموعه سخت می‌شد. امیدوارم داور این صحنه را درست گرفته باشد چون اگر غلط گرفته باشد، به خیلی چیزها مشکوک می‌شویم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  معاون سپاه: وقایع اخیر در عمر انقلاب، بی‌سابقه بود

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *