ادعای عجیب نماینده نجف‌آباد علیه روحانی ادعای عجیب نماینده نجف‌آباد علیه روحانی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ادعای عجیب نماینده نجف‌آباد علیه روحانی

ادعای عجیب نماینده نجف‌آباد علیه روحانی

خبرگزاری دانشجو: ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های برخی از مسئولین درباره FATF، اظهار کرد: متاسفانه شخص آقای روحانی دقتی در انتخاب اطرافیان خود در دولت ندارد در نتیجه همیشه لانه بسیار بزرگ نفوذی‌ها و جاسوسان در اطراف آقای روحانی از ابتدای انقلاب تاکنون لانه و جا خوش کرده اند.

وی ادامه داد: در زمان شورای عالی امنیت ملی هم که آقای روحانی حضور داشتند اگر نگاه شود متوجه حضور جاسوسان در اطراف ایشان می‌شدیم که تاکنون نیز ادامه دار است.

ادعای عجیب نماینده نجف‌آباد علیه روحانی

نماینده مردم نجف آباد در مجلس با بیان اینکه عمد یا غیر عمد بودن چنین اتفاقاتی مشخص نیست و دستگاه‌های امنیتی باید این موضوع را پیگیری کنند، گفت: متاسفانه در کشور تعداد جاسوسان و نفوذی‌ها بسیار زیاد است.

ابوترابی تصریح کرد: دشمن در بحث تحریم‌ها یک حلقه مفقوده در داخل دارد که می‌خواهد از طریق FATF به آن دست پیدا کند از این رو می‌خواهد بداند که مراودات مالی در داخل کشور چگونه در حال برقراری است تا بتواند آن را تحت نظر داشته باشد و همچنین بداند که نقاط ضعف کشور در کجا قرار دارد.

وی افزود: افراد نفوذی و برخی افراد در داخل عمد یا غیر عمد در داخل کشور به دنبال آن هستند که این حلقه مفقودی دشمن را در داخل به سرانجام برساند، ولی آن چیزی که مشخص است دانسته برخی‌ها در این دولت به دنبال این اقدام هستند.

نماینده مردم نجف اباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از این رو برای تکمیل شدن پازل دشمن در کشور تکه‌ای به نام FATF نیاز است که برخی‌ها در داخل در حال تکمیل کردن این پازل دشمن در کشور هستند و متاسفانه دولت در حال استفاده از جنگ رسانه‌ای و جنگ روانی با بوق‌های خارج از کشور همانند بی بی سی فارسی، من و تو، ایران اینترنشنال، رسانه‌های فارسی زبان خارجی و همچنین فضای مجازی در این موضوع است.

حتما بخوانید:  دستورِ بررسی فیلم سیلی زدن به خانمِ افغانستانی

ابوترابی گفت: وقتی موضوع واکسن مطرح می‌شود کاملا مشخص می‌شود که بیشتر فضا‌های رسانه‌ای که ایجاد شده از خارج از کشور نشأت گرفته از این رو برخی‌ها در داخل و دشمنان خارجی به دنبال آن هستند که این حلقه مفقوده را در داخل تکمیل کرده تا بتوانند به راحتی راه‌های تنفسی ایران را برای دور زدن تحریم‌ها ببندند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *