بازداشت گروگانگیر پاریس؛ گروگان‌ها آزاد شدند بازداشت گروگانگیر پاریس؛ گروگان‌ها آزاد شدند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بازداشت گروگانگیر پاریس؛ گروگان‌ها آزاد شدند

بازداشت گروگانگیر پاریس؛ گروگان‌ها آزاد شدند

برترین ها: پلیس فرانسه از پایان گروگانگیری در پاریس، پایتخت این کشور خبر داد.

بازداشت گروگانگیر پاریس؛ گروگانها آزاد شدند

به نقل از یورونیوز، عامل گروگانگیری پاریس که پیش از این خواستار تماس با سفارت ایران شده بود دستگیر شده است. به گفته پلیس فرانسه دو گروگان «صحیح و سالم» آزاد شدند.

فرد گروگان گیر از بعدازظهر روز سه شنبه ادعا می کرد که یک بمب در اختیار دارد و چند نفر را به گروگان گرفته است. این گروگانگیری در محله دهم پاریس در شمال شهر به وقوع پیوست. یکی از گروگانها یک زن باردار بود. فرد گروگانگیر خواستار تماس با سفارت ایران در پاریس شده بود. وی اعلام کرده بود که می خواهد از طریق مقامات سفارت ایران متنی را به دولت فرانسه برساند.

بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت خارجه ایران در واکنش به تمایل گروگانگیر به تماس با سفارت ایران گفته بود: «با توجه به اهمیت جان انسانها و ابعاد انساندوستانه موضوع و در صورت تشخیص و در خواست دولت و پلیس فرانسه، سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریش آماده کمک و همکاری با دولت فرانسه است.»

بازداشت گروگانگیر پاریس؛ گروگانها آزاد شدند

پلیس فرانسه احتمال داده است که عامل گروگانگیری تعادل روانی ندارد و انگیزه او از گروگانگیری «مبهم» است.

مذاکره پلیس فرانسه با عامل گروگانگیری پیش از این آغاز شده بود. تاکنون گزارشی رسمی از هویت، سن و ملیت عامل گروگانگیری منتشر نشده است. با این حال برخی گزارشهای غیررسمی در رسانه های فرانسوی عامل گروگانگیری را متولد مراکش و ۲۶ ساله معرفی می کند.

ژرار کلومب، وزیر کشور فرانسه با انتشار بیانیه ای از واکنش ماموران پلیس این کشور و رفتار حرفه ای انها در جریان این گروگانگیری قدردانی کرد.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اکران «عامه‌پسند» در مشهد لغو شد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *