برانکو: فکر نمی‌کنم رضاییان به پرسپولیس برگردد برانکو: فکر نمی‌کنم رضاییان به پرسپولیس برگردد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / برانکو: فکر نمی‌کنم رضاییان به پرسپولیس برگردد

برانکو: فکر نمی‌کنم رضاییان به پرسپولیس برگردد

خبرگزاری فارس: برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی قائمشهر در خصوص این بازی گفت: بعد از مدت زیادی دور هم جمع شدیم و مطمئن هستم همه ما بی‌صبرانه منتظر آغاز لیگ بودیم اما بازی‌ها مصادف با ایام محرم شده است.

* نساجی بازی دراماتیکی مقابل راه‌آهن داشت

وی ادامه داد: با تیمی بازی داریم که عضو جدید لیگ برتر است، بعد از شاید ۲۰ سال دوباره به لیگ برتر ایران برگشته، آنها کار سختی را انجام دادند و در بازی آخر به لیگ برتر صعود کردند . بازی دراماتیکی مقابل راه‌آهن داشتند بنابراین انتظار نمایش خاصی از این تیم داریم.

می‌دانیم هواداران بیشمار ما فردا در ورزشگاه حضور خواهند داشت همچنین تماشاگران تیم نساجی هم در ورزشگاه حاضر می‌شوند، نساجی معروفترین و مطرح‌ترین تیم استان مازندران است و شانس دارند که به خوبی خود را تثبیت و ثابت کنند، وضع مالی‌شان هم خوب است، شرایط این تیم بهبود بخشیده شده، جواد نکونام کارش را در نساجی خوب انجام داده و موفق عمل کرده حالا نیازی نیست که بگویم این تیم چقدر هواداران متعصب دارد و از روی سکوها حمایت می‌شود هرچند در جدول لیگ در رده سیزدهم هستند.

* توشاک گفت اگر بازی ادامه داشت، نساجی مقابل تراکتور پیروز می‌شد

وی ادامه داد: نساجی در تبریز مقابل تراکتورسازی بازی خوبی انجام داد و مساوی کردند اما توشاک گفت که اگر بازی ۱۰ دقیقه بیشتر ادامه داشت ما می‌باختیم. نساجی به فولاد هم اتفاقی باخت و بازی خوبی انجام داد. در بازی آخر هم موفق شدند یک بر صفر بردند و شانس‌های گل بیشتری هم داشتند.

از طرفی نساجی ۷-۸ بازیکن جدید گرفته و به هر حال بازی جدی در انتظار ما خواهد بود البته فردا بازی در تهران است و نساجی بعد از بیست و خورده‌ای سال در تهران یک بازی رسمی مقابل پرسپولیس دارد و می‌دانیم که با انگیزه زیادی به این بازی می‌آیند و ما همه این مطالب را می‌دانیم و آگاه هستیم.

* رسن مصدوم شده است

سرمربی کروات تاکید کرد: ما آماده بازی فردا هستیم هرچند که درباره پرسپولیس باید بگویم بیرانوند احتمالاً امروز برای تیم ملی بازی می‌کند و او را فردا نداریم. بشار رسن هم تیمش دیروز با کویت بازی داشته و از ناحیه مچ پا مصدوم شده و باید امروز به هتل بیاید و وضعیت او را ببینیم اما بقیه بازیکنان برای بازی فردا آماده هستند.

* جاسوس پرسپولیس را اخراج کردیم

برانکو در مورد بحث جاسوسی که در تمرین نساجی حضور داشت، گفت: ما عادت کرده‌ایم که این جوها علیه پرسپولیس ایجاد شود چه از سوی افراد مختلف، باشگاه‌ها و شاید برخی رسانه‌ها، ما به این مسئله محکوم هستیم و با این وضع زندگی می‌کنیم و به بقایمان ادامه می‌دهیم. در مورد جاسوس بازی باید بگویم منچسترسیتی ۱۰ آنالیزور دارد که کارشان آنالیز است.

حتما بخوانید:  آهنگساز آلبوم «افسانه چشم‌هایت» عذرخواهی کرد

تمرینات ما هم همیشه باز است، شما می‌توانید بیایید و تمرینات را مشاهده کنید اما آن جاسوسی که مطرح شد را اخراج کردیم چون او را کشف کردند و آن جاسوس خودش را لو داد چون کلاه‌خود نظامی بر تن داشت و لباس پلنگی استتاری پوشیده بود، لو رفت و به خاطر عدم موفقیتش او را اخراج کردیم، زیرا سنگین بود و نتوانسته بود بالای درخت برود.

* در جام جهانی هم برخی تیم های دفاعی بازی کردند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه تیم‌های پایین جدولی مقابل پرسپولیس ضد فوتبال بازی می‌کنند و در ۲ بازی گذشته همین طور شد و نساجی هم اینطور بازی می‌کند و راهکار شما چیست، گفت: بله می‌دانیم حریفان به شکلی که گفتید بازی می‌کنند. در جام جهانی هم با این روش دفاعی بازی شد و گاهی هم نتیجه‌بخش است، کار آسانی نیست که مقابل چنین حریفانی بازی کنیم اما تلاش می‌کنیم این موضوع را حل کنیم

این مشکل ماست و خیلی تیم‌های دیگر دنیا هم چنین مشکلی دارند، وقتی حریف بسته بازی می‌کند ما هم با این مسئله درگیر هستیم، تلاش می‌کنیم که به بازیکنان تکالیف تاکتیکی بدهیم اما خوب می‌دانیم که این تنها روشی است که حریفان مقابل پرسپولیس به کار می‌گیرند و می‌خواهند با این روش به نتیجه برسند و این وظیفه ماست که خوب تمرین کنیم.

* از نکونام و مدیریت باشگاه نساجی تشکر می‌کنم

برانکو در خصوص اینکه آیا به دلیل بازی با الدحیل از بازیکنان جوانتر در بازی با نساجی استفاده می‌کند یا خیر، افزود: قبل از هرچیز از مدیریت باشگاه نساجی و جواد نکونام تشکر می‌کنم که پذیرفتند ۲ روز زودتر بازی کنیم چون این ۲ روز برای ما ارزش زیادی دارد اما به بازیکنی استراحت نمی‌دهیم چون مهمترین بازی برای ما فرداست و بازی به بازی فکر می‌کنیم.

* رضاییان به فکر بازگشت به پرسپولیس نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه بازگشت رامین رضاییان و وساطت علی پروین افزود: من این موضوع را از خبرنگاران شنیدم اما تا جایی که می‌دانم رضاییان در یک باشگاه مطرح در بلژیک بازی می‌کند و فکر نمی‌کنم دنبال بازگشت به پرسپولیس باشد تا حضورش در تیم ملی را به چالش بکشد. از طرف دیگر ماهینی و مهدی شیری که از پیکان می‌آید و آدام همتی در این لیست هستند و لیست ما پُر است.

حتما بخوانید:  مهدی قایدی، «پادشاه» اماراتی‌ها شد

* از فسخ قرارداد رضاییان بی‌خبرم

در این بین یکی از خبرنگاران گفت که رضاییان با تیم بلژیکی فسخ کرده و برانکو افزود: من این موضوع را نمی‌دانم و خبر هم ندارم اما فکر می‌کردم او در بلژیک است چرا که تا جایی که من خبر دارم قرارداد او ۲ ساله بود.

* با هیچ بازیکنی مشکلی ندارم

برانکو درباره اینکه با بازیکنی دچار چالش شود دیگر آن بازیکن را بر نمی‌گرداند، گفت: من با هیچ بازیکنی مشکل ندارم اما به عنوان یک مربی دیدگاه و فلسفه خودم را دارم. من اولویت را به حسین ماهینی و صادق محرمی دادم و صادق الان اروپا بازی می‌کند و رامین هم بلژیک را انتخاب کرد اما به وقتش از او تشکر کردم بابت زحماتی که کشید و برایش بهترین‌ها را آرزو کردم و چرا باید از یک بازیکن ناراحت باشم؟

*داستان قطع همکاری با قنبرپور را از گرشاسبی بپرسید

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه گفته می‌شود او از مدیران باشگاه خواسته تا با قنبرپور به عنوان سرپرست تیم قطع همکاری شود، گفت: چرا این را از من می‌پرسید؟ آقای گرشاسبی در این‌باره چه گفته؟ چرا با او صحبت نکردید؟ آیا روزنامه‌ها این مسئله را تکذیب کردند؟

* از رسانه ای که مسئله قنبرپور را نوشته شکایت می‌کنیم

در این بین مدیر رسانه‌ای پرسپولیس اعلام کرد که این مسئله صحت ندارد و برانکو ادامه داد: ما از رسانه‌ای که این مسئله را نوشته شکایت می‌کنیم چون دروغ است.

همه تمرینات ما باز است و شما در تمرینات حاضر می‌شوید و خبرنگاران را منع نمی‌کنیم تا بیایند و تمرینات ما را ببینند چون چیزی برای پنهان کردن نداریم اما به من بگویید کدام باشگاه این همه مهربان است؟ برای همین از رسانه‌ها می‌خواهم که دروغ ننویسند و چیزی که وجود دارد را بنویسند. ما به این مسائل نیاز نداریم و چیزی را پنهان نمی‌کنیم.

* نساجی مقابل ذوب آهن سزاوار باخت نبود

وی در مورد اینکه پرسپولیس همیشه مقابل تیم‌هایی که شاگرد سابق برانکو بوده‌اند مثل گل‌محمدی و دایی بازی سختی داشته و این مرتبه چگونه خواهد بود؛ گفت: بله قبلاً هم گفتم بازی سختی مقابل نساجی داریم، نساجی را ببینیم مقابل ذوب‌آهن در حالی باخت که سزاوار باخت نبود، باید تراکتور را شکست می‌داد، به فولاد هم باخت که مستحق باخت نبود، فوتبال ایران باید خوشحال باشد از این بابت که نکونام دانش و تجربه خود را می‌خواهد در اختیار فوتبالیست‌های ایرانی بگذارد.

او در باشگاه‌های بزرگی بوده و بازی کرده است و کار او ساختن است، دلم می‌خواهد ببینم در کل خاورمیانه کدام کشور این همه بازیکن تاپ داشته که اکنون مربی شده‌اند. نکونام در نساجی، علی کریمی در سپیدرود است، دایی در سایپاست، یحیی در پدیده مربی‌گری می‌کند، قلعه‌نویی مربی سپاهان است، شفر قهرمان در استقلال حضور دارد، همه اینها بازیکنان بزرگ سابق هستند و خداروشکر دارند دانش خود را به بازیکنان ارائه می‌دهند، این یک افتخار بزرگ برای کیفیت فوتبال ایران است.

حتما بخوانید:  واکنش استاندار خوزستان به ویدئوی جنجالی

* کاری کردم تا دایی و گل‌محمدی و بختیاری زاده در جام جهانی خداحافظی کنند

وی در مورد خداحافظی سید جلال حسینی از تیم ملی به این شکل گفت: هرکسی سبک کار خودش را دارد، نمی‌دانم سرمربی جدید ایران چه کسی است و فدراسیون چه تصمیمی خواهد گرفت.

در سال ۲۰۰۶ که من مربی تیم ملی بودم یعنی حدود ۱۲ سال پیش بازیکنانی مثل علی دایی، یحیی گل‌محمدی، سهراب بختیاری‌زاده بازیکنان من بودند که کیفیت و توانایی خودشان را نشان دادند و من برای اینکه آنها برای تیم ملی زحمت کشیده بودند بازی خداحافظی‌شان را در جام جهانی قرار دادم و این قدردانی من نسبت به آنها بود.

بابت تمام تلاشی که برای تیم‌ملی‌شان انجام داده بودند و زحماتی که برای فوتبال آسیا کشیده بودند، دلم می‌خواست به بهترین و زیباترین شکل ممکن از بازی‌های ملی‌شان را تمام کنند. شاید شما جوان باشید و یادتاان نیاید اما دوستان خیلی از من انتقاد می‌کردند که چرا نفراتی مثل دایی، یحیی گل‌محمدی را انتخاب کردم اما من خوشحالم که مربی آن نسل بودم، آن بازیکنان که در آن زمان نتایج عالی برای تیم ملی کسب کردند.

حالا دیگر نیازی نیست که بگویم در بوسان قهرمان شدیم و علی دایی هم به خاطر فوت پدرش در آن مسابقات نماند و به ایران بازگشت. ما در آنجا سوم آسیا شدیم، با حریفان قدرتمندی بازی کردیم و به جام جهانی صعود کردیم، در رده‌بندی فیفا در رده ۱۷ بودیم، این برای من باعث افتخار است و من افتخار می‌کنم که به طور مستقیم مربی آنها بودم.

* سیدجلال خیلی می تواند به تیم ملی کمک کند

وی افزود: رحمان رضایی، مهدوی‌کیا و هاشمیان هم تلاش خود را می‌کنند. سید علوی در خوزستان مربی‌گری می‌کند، خیلی خوشحالم، علی دایی اگر می‌خواست می‌توانست رئیس کنقدراسیون فوتبال آسیا شود، سید جلال هم طوری بازی می‌کند که می‌تواند به تیم ملی خیلی کمک کند. یادآوری می‌کنم او بیشترین قهرمانی را در ایران دارد و رکورددار قهرمانی در فوتبال ایران است، او استحقاق این را دارد که خداحافظی باشکوهی با تیم ملی داشته باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *