بمب نقل و انتقالات فوتبال در آستانه انفجار در مادرید بمب نقل و انتقالات فوتبال در آستانه انفجار در مادرید | آوتاف
خانه / اخبار داغ / بمب نقل و انتقالات فوتبال در آستانه انفجار در مادرید

بمب نقل و انتقالات فوتبال در آستانه انفجار در مادرید

برترین‌ها: به نقل از تسنیم، نشریه اسپورت کاتالونیا ادعا کرد که باشگاه رئال مادرید در ملاقاتی که با آلفی هالند پدر ارلینگ هالند و رافائلا پیمینتا (وکیل مینو رایولا مدیر برنامه‌‌های مهاجم نروژی تیم بوروسیا دورتموند که به دلیل بیماری ایجنت هلندی به امور مربوط به بازیکنانش رسیدگی می‌کند) داشته توانسته مقدمات انتقال بازیکن نروژی به سانتیاگو برنابئو در پایان فصل جاری را فراهم آورد.

به گزارش اسپورت، ملاقات بین طرفین در موناکو صورت گرفته و در آن رئالی‌ها گامی بلند و سرنوشت‌ساز را برای سبقت گرفتن از رقبای‌شان در کورس جذب هالند برداشته‌اند. یکی از اصلی‌ترین مشتریان هالند که در روزهای اخیر هم بارها نامش به عنوان مقصد احتمالی هالند مطرح شده بارسلونا است.

بمب نقل و انتقالات فوتبال در آستانه انفجار در مادرید

هالند در پایان فصل جاری می‌تواند بوروسیا دورتموند را ترک کند و طبق بندی که در قراردادش وجود دارد، دورتموند با گرفتن رقمی نزدیک به ۶۰ میلیون یورو موظف به موافقت با فروش او به تیم مدنظرش است.

گفته می‌شود هالند تصمیم گرفته در تابستان از دورتموند جدا شود که اگر این موضوع صحت داشته باشد، آن وقت رئال مادرید مجبور خواهد شد او را در پایان فصل بخرد وگرنه ممکن است که این ستاره ملی‌پوش را از دست بدهد. هالند تا سال ۲۰۲۴ با دورتموند قرارداد دارد اما در صورت پرداخت شدن بند فسخ تعیین شده از سوی باشگاه آلمانی، می‌تواند این تیم را ترک کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  آمریکا داروی بحث‌برانگیزِ بیماران آلزایمری را تائید کرد

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *