تسلا، بیت‌کوین خرید؛ بیت‌کوین رکورد شکست تسلا، بیت‌کوین خرید؛ بیت‌کوین رکورد شکست | آوتاف
خانه / اخبار داغ / تسلا، بیت‌کوین خرید؛ بیت‌کوین رکورد شکست

تسلا، بیت‌کوین خرید؛ بیت‌کوین رکورد شکست

دیجیاتو: تسلا در سندی که به تازگی منتشر شده از خرید ۱.۵ میلیارد دلار بیت کوین خبر داد. پس از انتشار این خبر ارزش بیت کوین به طور لحظه‌ای رشد می‌کند و از ۴۴ هزار دلار عبور کرده است.

سرمایه‌گذاری ۱.۵میلیارد دلاری در بیت‌کوین

بر اساس یک سند دولتی مربوط به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، تسلا در مجموع ۱.۵ میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده و در آینده نزدیک این پول دیجیتال را به عنوان گزینه پرداخت برای محصولات خود می‌پذیرد.

ارزش بیت کوین پس از انتشار این خبر به طور ناگهانی بالا رفت و تا لحظه درج این خبر بر اساس داده‌های سایت The Block Crypto Data با قیمت بیش از ۴۴ هزار دلار مبادله می‌شود.

سرمایه‌گذاری ۱.۵میلیارد دلاری در بیت‌کوین

ایلان ماسک مدیرعامل تسلا در هفته‌های اخیر علاقه زیادی به بیت کوین نشان داده و با هر توییت ارزش آن را بالاتر برده است. او اوایل بهمن ماه فقط با اضافه کردن هشتگ بیت کوین به بیوگرافی پروفایل توییتر خود ارزش آن را ۱۴ درصد بالا برد. او چند روز بعد در مصاحبه‌ای گفت که این رمزارز در آستانه پذیرش گسترده توسط سیستم‌های مالی قرار دارد و باز هم ارزش آن را افزایش داد.

رمزارزها و به ویژه بیت کوین رشد فوق العاده‌ای را تجربه می‌کنند که توییت‌ها و حمایت‌های ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس تأثیر انکارناپذیری در این رشد داشته. ماسک با توییت‌های اخیر خود ارزش رمزارزهای دیگر را هم بالا برده است. او چند روز قبل توییتی طنزآمیز در مورد دوج کوین (Dogecoin) منتشر کرد و ارزش آن را ۵۹ درصد افزایش داد. این توییت تقاضا برای خرید دوج کوین را به شدت بیشتر کرد و سبب شد تا ارزش بازار آن موقتاً از ۶ میلیارد دلار عبور کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  بیرانوند: داور بازی تمرکز ما را بهم ریخت

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *