جرات مناظره ندارید؛ جسارت توهین، آری! جرات مناظره ندارید؛ جسارت توهین، آری! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جرات مناظره ندارید؛ جسارت توهین، آری!

جرات مناظره ندارید؛ جسارت توهین، آری!

روزنامه آرمان ملی در مطلبی با عنوان «جرات مناظره ندارید؛ جسارت توهین، آری!» به ماجرای دعوت دختر نوجوان از فائزه هاشمی، فعال سیاسی برای مناظره درباره شرایط کشور و بحث انتخابات واکنش نشان داد.

جرات مناظره ندارید؛ جسارت توهین، آری!

در این مطلب آمده: 

* برای مطرح کردن خودشان نه هنری دارند و نه جایگاهی. نه توان گفت‌وگوی منطقی دارند و نه در خود آن اندازه دانش و آگاهی سراغ دارند که بخواهند سوالی را مطرح کنند؛ بنابراین تنها راه باقی مانده برای نیل به هدف‌شان توهین است؛ کاری که سال‌هاست انجام می‌دهند اما در نهایت رسوا می‌شوند.

* این دختر تصور نمی‌کرد که دختر آیت‌ا… هاشمی به‌خوبی می‌دانست در‌ پشت پرده چه خبر است و چه جریانی و با چه هدفی یک دختر‌بچه را بازیچه رسیدن به اهداف سیاسی‌اش کرده است؛ بنابراین اعلام کرد: «از این کلیپ خیلی خوشم آمد و پیشنهاد گفت‌وگو با این دختر خانم بسیار خوب را می‌پذیرم.» زمان زیادی نگذشت که ویدئوی دیگری از این دختر منتشر شد که در آن خطاب به دختر آیت‌ا… هاشمی گفت: «سلام فائزه خانم، من امروز در سایت‌ها دیدم شما پیشنهاد مناظره با من را قبول کردید و آماده‌ مناظره با من شدید. به قول خودتان شما کاندیدای ریاست‌جمهوری هستید و شما می‌توانید از مناظره با من سوءاستفاده کنید و من این فرصت را به شما نمی‌دهم. و البته شما قطعا باید رد‌صلاحیت شوید. ان‌شاءا… مناظره‌ ما باشد برای بعد از انتخابات. آهان، راستی من فصل امتحاناتم است و باید امتحاناتم را خوب بدهم تا آدم خوبی باشم، تا در آینده عاقبت به شر نشوم.»

* نکته قابل‌توجه در این ویدئوها فیلمبرداری حرفه‌ای بود و نشان از آن داشت که تیمی با برنامه و شاید به‌صورت پروژه‌ای چنین به سیاه‌نمایی مشغول است. بسیاری روز گذشته دختر بچه را عامل چنین بی‌اخلاقی‌ای ندانستند و خطاب به مادر وی که ادعای فرهنگی بودن دارد، چنین گفتند چرا برای رسیدن به مقاصد سیاسی‌اش دخترش را مجبور به چنین کارهایی کرده و آیا از نتیجه این اقدامات در سرنوشت دخترش آگاه است و چرا زنی که خود را مشاور خانواده می‌داند کاری کرده که دخترش مضحکه شود و از او به عنوان بازیچه سیاسی اصولگرایان دلواپس نام ببرند.

حتما بخوانید:  حمله به دفتر نماینده‌ی خواهانِ مذاکره با آمریکا

* سوال دیگر این بود که چرا مادر، خودش تقاضای رسمی مناظره با فائزه هاشمی را ارائه نکرده است. آیا می‌دانست که در نهایت رسوایی نصیبش می‌شود؟ باید توجه داشت منصوره معصومی‌اصل، عضو ستاد اعزام سخنران و استاد عمار است و از چنین تفکری بعید نبود که چنین دختر نوجوانش را ابزار سیاسی کند؛ به‌ویژه آنکه شکست‌خورده انتخابات مجلس هم هست!

* واکنش‌ها به اقدام سبک مادر و دختر دلواپس هم قابل توجه بود که به برخی از آنها اشاره می‌شود. فردی نوشت: «‌سلام. اون موقعی که درخواست مناظره می‌دادی نمی‌دونستی امتحان داری؟ دختر گلم تو که آنقدر به‌عاقبت‌بخیری خودت فکر می‌کنی خوب نیست که تو صحبت دونفر آدم بالغ دخالت کنی، به‌خصوص که وقتی آدم شجاعت عمل کردن رو نداره فقط باعث شرمندگی اون کسی می‌شه که ازش حمایت کرده، در ضمن قضاوت کردن دیگران و گفتن اینکه اونها عاقبت‌به‌شرن کار خیلی زشتیه. ای کاش این‌رو می‌دونستی.

* خانم‌هاشمی به کسی توهین نکردن اما رفتار شما خلاف ادب به دور از عقل و حتی به دور از شجاعت و عمل‌گرایی بود. موفق باشی عزیزم و در ضمن به قول خودت الان وقت امتحانا و درس هستش. به نظرت عقلت آنقدر کامل شده که در این زمینه دخالت می‌کنی. کاش توی مدارس یه‌مقدار حیا هم به بچه‌ها یاد می‌دادن.» فرد دیگری نوشت: «‌فعلا باید از والدین این بچه و سازندگان اون فیلم به جرم سوء‌استفاده و تجاوز به حقوق کودک اعلام جرم بشه. البته به قول رئیس سازمان اوج «کیو از چى می‌ترسونى؟» اینجا نه اعلام جرم‌کننده‌اى هست و نه از اعلام جرم ترسى.»

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *