جزئیات مرگ زن ۲۷ساله سردشتی در یونان جزئیات مرگ زن ۲۷ساله سردشتی در یونان | آوتاف
خانه / اخبار داغ / جزئیات مرگ زن ۲۷ساله سردشتی در یونان

جزئیات مرگ زن ۲۷ساله سردشتی در یونان

گزارش همدلی از مرگ زن ۲۷ساله سردشتی در یونان را بخوانید.

جزئیات مرگ زن ۲۷ساله سردشتی در یونان

در این گزارش می‌خوانیم:

* تلاش برای مهاجرت سبب مرگ یک عضو خانواده ایرانی شد.

* مهری نبی‌نژاد که مدتی قبل به‌همراه همسر و دو فرزندش تصمیم گرفتند شهرستان سردشت را به‌مقصد اروپا ترک کنند، در این مسیر پر مخاطره جان خود را از دست داد.

* اتفاقی که مشابه آن با وسعت بیشتر مدتی قبل برای دیگر خانواده سردشتی یعنی خانواده ایران‌نژاد رخ داد تا تصویر آن‌ها تبدیل به عکس یک رسانه‌های بین‌المللی شود.

* مهری نبی‌نژاد مسیر سخت ترکیه به یونان را تحمل نکرد تا در مقابل چشمان دو دختر ۴ و ۷ساله خود و همسرش جان بسپارد. رسانه‌های محلی سردشت گزارش دادند این زن ۲۷ساله در مرز ترکیه و یونان بر اثر خستگی مسیر جان خود را از دست داده است.

* همسر او آقای سردار ابراهیم‌نژاد که حالا به‌همراه دو دخترش در کمپ «فلایکو» در مرز یونان و بلغارستان به سر می‌برد درباره حادثه تلخ مرگ همسرش به رسانه‌های بین‌المللی گفته: «همسرم رمق ادامه دادن راه را نداشته و نمی‌توانسته هیچ آب و غذایی بخورد.»

* آقای ابراهیم‌نژاد تلاش کرده با شماره پلیس و اورژانس یونان تماس بگیرد، اما از آن‌جایی که انگلیسی بلد نبوده نتوانسته درخواست کمک کند. حتی برای گرفتن کمک نزدیک جاده‌ای می‌شود، اما هیچ ماشینی برای او نگه نمی‌دارد. در نهایت وقتی کنار همسرش برمی‌گردد حال او بد بوده و جلوی چشمان فرزندانش جان می‌سپارد. سردار که چاره‌ای جز کول کردن جنازه همسرش نداشته، پس از طی مسافت طولانی برای گرفتن کمک به کنار جاده باز می‌گردد و این بار خودرویی گذری، با دیدن جنازه زن جوان توقف می‌کند و با پلیس تماس می‌گیرد.

حتما بخوانید:  صداوسیما اختتامیه جشنواره فجر را سانسور کرد

* اما حالا به‌گزارش رسانه‌های محلی گروهی از نزدیکان و خانواده او در تلاش هستند با جمع‌آوری پول پیکر بی‌جان این زن ۲۷ساله سردشتی را به وطن خودش ایران برگردانند. درست مانند خانواده ایران‌نژاد که تمام اعضای ۵نفره آن در مسیر مهاجرت در کانال مانش جایی میان فرانسه و انگلیس غرق شدند، بعدها پیکر آن‌ها به ایران تحویل داده شد. پیکر کوچک‌ترین عضو این خانواده یعنی آرتین ایران‌نژاد بعد از دو ماه‌ سرگردانی در دریا مدتی قبل جایی در حوالی نروژ شناسایی شد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *