حمله وحید قلیچ به وزیر ورزش و استقلالی‌ها حمله وحید قلیچ به وزیر ورزش و استقلالی‌ها | آوتاف
خانه / اخبار داغ / حمله وحید قلیچ به وزیر ورزش و استقلالی‌ها

حمله وحید قلیچ به وزیر ورزش و استقلالی‌ها

خبرورزشی: با وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

قلیچ: وزیر فقط پرچم استقلال را دستش نگرفته است

بازی با فولاد را چطور دیدید؟

به نظرم پرسپولیس بسیار خوب بازی کرد و اگر بچه‌ها دقت می‌کردند، می‌توانستند به اندازه انگشتان یک دست به این تیم گل بزنند. پرسپولیس در این هفته‌ها خیلی سر حال است و من به بازیکنان و کادرفنی تیم تبریک می‌گویم.

به نظر شما این پرسپولیس پتانسیل قهرمان شدن را در این فصل دارد؟

قهرمانی در این فصل با همه فصول فرق می‌کند و هرطور شده باید امسال قهرمان شویم تا به همه نشان دهیم، فوتبال درون زمین انجام می‌شود و هر تیمی بهتر کار کند قهرمان می‌شود. نه اینکه مثل بعضی از تیم‌ها منتظر کمک از این طرف و آنطرف باشیم تا امتیاز جمع کنیم. اگر مثل قضیه بازیکن گابنی گل گهر به استقلال باز هم امتیاز هدیه ندهند، شک نکنید ما امسال هم با این تیم خوبی که داریم قهرمان خواهیم شد.

چون وزیر عوض شده قهرمانی امسال برای شما تا این حد اهمییت پیدا کرده است؟

بله دقیقا همینطور است و ما باید نشان دهیم که با حضور این وزیر استقلالی باز هم قدرت اول فوتبال ایران هستیم. وزیر ورزش فقط پرچم استقلال دستش نگرفته است و گرنه از همه طرف این تیم را حمایت می‌کند و من شک ندارم که او استقلالی است. طرز فکرشان این است که چون پرسپولیس ۵ سال قهرمان شده حالا امسال استقلال باید قهرمان شود. با این حال وزیر ورزش باید بداند تیم باید شخصیت قهرمانی داشته باشد و در زمین فوتبال امتیاز جمع کند تا قهرمان شود. در ضمن آقای وزیر هر کاری برای تیم محبوبت انجام دهی، باز هم حریف گرگ‌های پرسپولیس نمی‌شوی. بازیکنان ما مثل گرگ وارد زمین می‌شوند و به هیچ تیمی‌باج نمی‌دهند.

حتما بخوانید:  تصادف هولناک تریلی با ماشین پلیس در تهران

کرونا گرفتن استقلالی‌ها هم حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت. نظر شما در این خصوص چیست؟

فکر می‌کنم با اتفاقاتی که افتاد، همه چیز مشخص است. احتمالا تیم مجیدی نیاز به استراحت داشته و گفتند ما کرونا گرفتیم و نمی‌توانیم بازی کنیم. شنیدم چند نفر از آن‌ها هم به تیم ملی دعوت شدند.

بله سیاوش یزدانی هم اعلام کرد، تست کرونایش منفی است.

نمی‌دانم چرا کرونای استقلالی‌ها به این سرعت خوب می‌شود ولی سایر مردم مدت‌ها در قرنطینه هستند. موقع اعلام لیست تیم ملی ناگهان کرونای یزدانی خوب می‌شود و بدون مشکل می‌تواند بازی هم بکند. اگر استقلالی‌ها داروی کرونا را کشف کردند به سایر مردم هم بدهند تا استفاده کنند. بابا مرد باشید و فوتبالی امتیاز جمع کنید نه اینکه به ایین روش‌های مسخره متصل شوید.

در مورد شکایت رادو از پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

بلایی که انصاری فرد سر پرسپولیس آورد نابخشودنی است. همان بهتر که این رادو از پرسپولیس رفت. فقط بدبختی این است که الان کلی پول هم باید به او بدهیم. در کل پرسپولیس نیاز به گلر ششدانگ دارد رادو حتی نیم دانگ هم نبود. من که از رفتن او خوشحال شدم و امیدوارم یحیی یک گلر خوب به پرسپولیس اضافه کند.

در مورد استعفای ذوالفقارنسب از ریاست هیئت مدیره پرسپولیس چه صحبتی دارید؟

من بچه بودم او مدافع وسط پرسپولیس بود. من نمی‌دانم این افراد چرا بازنشسته نمی‌شوند. ذوالفقار نسب الان باید در خانه با نوه و نتیجه اش بازی کند نه اینکه مسئولیت به این بزرگی داشته باشد. به نظرم خیلی کار خوبی کرد که استعفا داد. همه می‌دانند که او این کاره نبود و نمی‌توانست مشکلات مالی پرسپولیس را حل کند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *