ذوالنور: هر وقت یقه‌مان را گرفتند، سند رو می‌کنیم ذوالنور: هر وقت یقه‌مان را گرفتند، سند رو می‌کنیم | آوتاف
خانه / اخبار داغ / ذوالنور: هر وقت یقه‌مان را گرفتند، سند رو می‌کنیم

ذوالنور: هر وقت یقه‌مان را گرفتند، سند رو می‌کنیم

روزنامه اعتماد نوشت: حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور، نماینده عضو جبهه پایداری قم در مجلس و رییس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی اوایل تیرماه امسال در گفت‌وگویی ادعا کرده بود که در جریان مذاکرات هسته‌ای میان ایران و کشورهای ١+۵ توافقی میان ایران و امریکا صورت گرفته تا دولت اوباما به ٢۵٠٠ نفر از اتباع ایران، تابعیت امریکایی بدهد. ادعایی نامتعارف که بدون سند و مدرک بیان شد اما البته نمونه این دست مدعیات در فضای سیاسی- رسانه‌ای روزها، آنقدرها هم کمیاب نیست.

اظهارات ذوالنور اما حالا پس از چند روز موجی گسترده در فضای سیاست بین‌الملل ایجاد کرده است. 

برای پیگیری بیشتر موضوع دوباره با ذوالنور، قراری برای مصاحبه تنظیم شد که البته این نماینده مجلس گفت: «بعد از مشورتی که با دوستان داشتم، تصمیم گرفتم فعلا در این رابطه صحبت نکنم. به هر حال، موضوعی که مطرح کردیم، در مرحله پیگیری است و قرار شد جزییات را مطرح نکنم که پیگیری‌ها را خراب نکند.»

این عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس در واکنش به این پرسش که «باتوجه به تکذیب این ادعا از جانب مقامات دولت اوباما، آیا نمی‌خواهید مستندات‌تان را ارایه کنید، گفت: «هرکس که یقه‌مان را گرفت، آن‌وقت اسناد را عندالاضطرار رو می‌کنیم.» نماینده اصولگرای قم گفت: «بله! سوال که زیاد است. تا به‌حال بیش از ۵٠ خبرنگار ایرانی و خارجی تماس گرفته‌اند اما اگر موافق باشید، در فرصتی دیگر گفت‌وگو کنیم.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  جاس استون از ایران اخراج شد و نیکی میناژ به عربستان می‌رود

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *