واکنش اصولگرایان به توییت جنجال برانگیز رسایی واکنش اصولگرایان به توییت جنجال برانگیز رسایی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش اصولگرایان به توییت جنجال برانگیز رسایی

واکنش اصولگرایان به توییت جنجال برانگیز رسایی

روزنامه شرق نوشت: آن‌قدر که توییت حمید رسایی درباره نامه سردار سلیمانی به روحانی با واکنش روبه‌رو شده، شاید اصل نامه جلب‌توجه نکرده است. قاسم سلیمانی در نامه‌ای، از مواضع اخیر حسن روحانی تقدیر کرده بود. این نامه با استقبال بسیاری از چهره‌های سیاسی روبه‌رو شده بود.

واکنش‌ها به نوشته رسایی آن‌قدر زیاد بوده که او در توییت دیگری به‌نوعی مجبور به اصلاح نوشته قبلی شده است. او در توییت دوم ضمن بازنشر توییت قبلی مدعی شده که انتقاد او به ادبیات نامه بوده است نه اصل نامه!

رسایی نوشته است: «این توییت نه در انتقاد از اصل نامه‌نگاری حاج قاسم سلیمانی و حمایت از مواضع آقای روحانی بلکه انتقاد از ادبیات وی و به‌کار‌بردن واژه دست‌بوسی برای کسی است که با یک دستش برجام را به مردم و انقلاب تحمیل کرد و با دست دیگرش در حال تحمیل ‌FATF است». نکته جالب اما این است که رسایی توییت دوم خود را با هشتگ «حمایت از هاشمی» و «حمایت از لاریجانی» منتشر کرده است!

حسین کنعانی‌مقدم، از فعالان حزبی اصولگرا، درباره توییت حمید رسایی،گفته است: «بصیرت انقلابی از مسائل مهمی است که افرادی که انقلابی واقعی هستند آن را دارند. نامه فرمانده سپاه قدس به رئیس‌جمهوری حاکی از بصیرت انقلابی و خارج از حب و بغض‌های سیاسی و جناح‌بندی بود که حقیقت را بیان و از اقدامی که روحانی انجام داد، حمایت کرد.

کسانی که تفکر دگماتیک داشته و متحجر دینی هستند، بصیرت انقلابی ندارند و سعی می‌کنند با الفاظی که در‌ شأن خودشان است، موضوعات جامعه را تحلیل کنند. به نظر می‌آید گرفتاری انقلاب همین آدم‌ها هستند که درک صحیحی از انقلاب و شرایط آن ندارند و فقط مطامع سیاسی و رقابت‌های گروهی خود را دنبال می‌کنند». این فعال سیاسی اصولگرا، تصریح کرد: «تاریخ مصرف چنین افرادی تمام شده و این قبیل اقدامات آب در هاون کوبیدن است».

حتما بخوانید:  انتقاد شهاب حسینی از انصراف‌دهندگان فجر

روزنامه رسالت هم به استقبال از نامه‌نگاری سلیمانی رفته است و هم به رسایی کنایه زده است. این روزنامه نوشته است: «حاج قاسم مدت‌هاست در تراز «معلم انقلابی» ظاهر شده است. شعار نمی‌دهد و اهل تظاهر نیست؛ بلکه با کنش اجتماعی و عمل سیاسی‌اش برای من و شما و دیگران مشق است و پند و عبرت. پیام نامه یک جمله بیشتر نیست؛ «هرکس با انقلاب است اهل حق است و باید دستش را بوسید». انتشار این نامه در زمانی ‌است که بسیاری برای استقبال از مواضع انقلابی رئیس‌جمهور دچار «وسواس سیاسی» شدند.

در همین حال «سیدمحمد حسینی» وزیر ارشاد دولت نهم با انتقاد از برخی اظهارنظرهای تند و غیرمنصفانه درباره پیام سردار قاسم سلیمانی به روحانی، گفت: «نیروهای انقلابی انتقاداتی جدی نسبت به عملکرد دولت آقای روحانی داشته و دارند اما این نقدها، مانع تأیید و حمایت از مواضع قاطع ایشان در برابر آمریکا نمی‌شود».

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *