رضایی: قبل انقلاب ملت ما را به حساب نمی‌آورند رضایی: قبل انقلاب ملت ما را به حساب نمی‌آورند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رضایی: قبل انقلاب ملت ما را به حساب نمی‌آورند

رضایی: قبل انقلاب ملت ما را به حساب نمی‌آورند

خبرگزاری فارس: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ما را پیش از انقلاب به حساب نمی‌آورند، اما امروز ایران با قدرت‌های جهانی برابر شده و از منافع خود دفاع می‌کند.

رضایی: قبل انقلاب ملت ما را به حساب نمی‌آورند

محسن رضایی:

*(با اشاره ترازوی مذاکرات هسته‌ای و قرار گرفتن جمهوری اسلامی در یک کفه ترازو در برابر ۵ کشور دیگر): ملت ما را پیش از انقلاب به حساب نمی‌آورند، مشارکت نمی‌دادند و با انگلیس و آمریکا برای ما تصمیم می‌گرفتند اما امروز ایران با قدرت‌های جهانی برابر شده و از منافع خود دفاع می‌کند.

* (با اشاره به شرط‌های اخیر بایدن و مکرون برای بازگشت به برجام): پاسخ رهبر معظم انقلاب این بود که اگر قرار بر گذاشتن شرط باشد این جمهوری اسلامی است که باید شرط بگذارد و ابتدا نیز برای راستی آزمایی تمامی تحریم‌ها برداشته شده و با اجرای دقیق در خصوص برجام مذاکره شود.

* اگر ملت ایران اعتراضی به مسئله بنزین یا گرانی دارند، مسئله آن‌ها با نظام نیست بلکه نظام را برای خود می‌دانند و انتظار آن‌ها از دولتمردان، مجلسی‌ها، اختیارداران، بانکداران و متولیان بورس است که وضع اقتصاد را بهبود دهند.

* حرف مردم این است که چطور ما صاحب تکنولوژی موشک‌های دوربُرد نقطه‌زن هستیم اما حاکمان ما نمی‌توانند خودروسازی و پراید را تولید کنند و اینکه چطور خرمشهرها آزاد شدند اما موضوع گرانی حل نمی‌شود که تماماً درست و به حق است.

* در تمام دولت‌هایی که آمدند و رفتند بیکاری، گرانی و کاهش ارزش پول ملی بوده و در ۴ سال دوم دولت آقایان هاشمی، خاتمی، احمدی نژاد نرخ ارز ۲ برابر شده و در ۴ سال دوم دولت آقای روحانی نیز ۷، ۸ برابر شده که به هیچ وجه درست نیست.

حتما بخوانید:  نرخ هتل‌ها در نوروز افزایش نمی‌یابد

* می‌گویند که نظامی‌ها می‌خواهند در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند که باید گفت مگر نظامی‌ها با زور آمده‌اند و چرا شما از آن‌ها می‌ترسید و نظامیان فرزندان این ملت بوده و سینه خود را در حوادث سپر ملت کرده‌اند.

* می‌ترسند که این فرزندان امام و مقام معظم رهبری بیایند آن‌ها را از لانه‌های فساد و جاسوسی در بانک و بورس بیرون کُنند و از به خطر افتادن منافع خود می‌ترسند و جوسازی می‌کنند و بدون شک به کوری چشم دشمنان انقلاب ملت ایران در گام دوم انقلاب تبدیل به یک کشور ثروتمند خواهد شد و ما ایران بزرگ اقتصادی را در کنار ایران بزرگ سیاسی، دفاعی و امنیتی در دهه آینده شکل خواهیم داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *