سیروان خسروی از کنسرت خیابانی پشیمان شد سیروان خسروی از کنسرت خیابانی پشیمان شد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / سیروان خسروی از کنسرت خیابانی پشیمان شد

سیروان خسروی از کنسرت خیابانی پشیمان شد

خبرگزاری ایسنا: چند خواننده برای برگزاری کنسرت رایگان خیابانی اعلام آمادگی می‌کنند، دلیل این کار بهتر شدن حال مردم در شرایط بد اقتصادی عنوان می‌شود.

پس از گذشت مدتی یکی از آن‌ها برای محقق شدن چنین کاری با شهرداری وارد مذاکرده می‌شود اما دیگری برگزاری کنسرت رایگان را «کاری عبث و بیهوده» می‌بیند.

همایون شجریان چند روز پیش پیشنهاد برگزاری یک کنسرت خیابانی را مطرح کرد .

شورای شهر، شهرداری، خانه موسیقی و دفتر موسیقی هرکدام به نوعی از این تصمیم حمایت کردند. از سویی هنرمندان دیگری مانند سیروان خسروی، حمید هیراد، فرزاد فرزین، بابک جهانبخش و… آمادگی خود را برای برگزاری کنسرت خیابانی رایگان اعلام کردند.

در ادامه این جریان جلسه‌ای با حضور همایون شجریان و مدیران شهرداری تهران برای بررسی امکان برگزاری این کنسرت تشکیل شد؛ در این جلسه شجریان گفت که تا مشکلات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی حل نشود، نارضایتیِ جامعه پابرجاست، اما یک رویداد هنری می‌تواند به همدلی و انرژی‌مان کمک کند.

اما پس از آن سیروان خسروی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود بیان کرد:

دو ماه پیش تور کنسرت‌های تابستانی خود را لغو کردم، با این دیدگاه که در آن شرایط بد اقتصادی پدری به دلیل نداشتن قدرت خرید بلیت شرمنده خانواده‌اش نشود. با همین دیدگاه سه روز پیش برای برگزاری کنسرت رایگان خیابانی اعلام آمادگی کردم که حضور در کنسرت هزینه‌ای را به خانواده‌ها تحمیل نکند.

او ادامه داد: اما الان شرایط به شکلی است که کنسرت برگزار کردن من و حتی کل خواننده‌های جهان، اختصاص بخشی از درآمد کنسرت‌ها به امور خیریه، خرید آب معدنی برای آبادان، فرستادن کانکس و پتو و دارو به کرمانشاه و غیره، تنها حکم یک قرص مسکن را دارد برای کسی که با سرطان دست‌وپنجه نرم می‌کند .

حتما بخوانید:  توصیه‌های شش گانه علی مطهری به ابراهیم رئیسی

حتی شاید نوعی نشان دادن بی‌تفاوتی نسبت به این درد و رنج است. به همین دلیل برگزاری کنسرت (حتی رایگان) را در حال حاضر کاری عبث و بیهوده می‌بینم.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *