علم‌الهدی، دلیل سقوط دولت مصدق را اعلام کرد علم‌الهدی، دلیل سقوط دولت مصدق را اعلام کرد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / علم‌الهدی، دلیل سقوط دولت مصدق را اعلام کرد

علم‌الهدی، دلیل سقوط دولت مصدق را اعلام کرد

فارس: نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: سقوط دولت مصدق نتیجه اعتماد به استکبار بود.

علم‌الهدی: خوش‌بینی مصدق به آمریکا اشتباه بود

سید احمد علم الهدی در خطبه‌های عید سعید قربان:

* امروز سی ام تیر و مشکل ما عدم توجه نسل جدید و خود ما به تاریخ این کشور است، در این زمان انقلابی به وسیله آیت الله کاشانی علیه بریتانیا شکل گرفت و مردم قیام کردند و پایه‌های حکومت شاهنشاهی را لرزاند و شاه پا به فرار گذاشت؛ مردم برای استقلال نفت و آزادی از رژیم ستم شاهی قیام کردند.

* (با بیان اینکه خوش‌بینی و اعتماد مصدق به آمریکا اشتباهی بود که انقلاب مردم را نابود کرد): پس از اعتماد به آمریکا کودتای ۲۸ مرداد شکل گرفت و مردم باز شهید شدند تا بوسیله امام قهرمان دوباره انقلاب صورت گرفت.

*  آمریکا به جای محبت به مردم(در قبال اعتمادی که به او شد) کودتاراه انداخت و ریشه دولت ملی را کند؛ این تجربه اعتماد به استکبار جهانی است؛ بنده امروز را در کنار ملت مسلمان، به رزمندگان و مردم غیور افغانستان به دلیل سالروز براندازی اشغال ۳۰ ساله آمریکا در کشورشان تبریک می‌گویم.

* (با بیان اینکه آمریکا پس از چند هزار کشته‌ای که داد مجبور شد از کشور مردم غیور افغانستان بیرون رود): مردم افغانستان ثابت کردند که قابل اشغال و سلطه نیستند و این مردانگی مردم افغانستان است و امیدواریم این مردم دلاور مسلمان امروز که استکبار را از کشور خود بیرون کردند با صلح کامل کنار یکدیگر زندگی کنند و سایه شریعت اسلام زندگی خوبی داشته باشند.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  تست عجیب ایمنی لندروور با شلیک مستقیم تانک

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *