فرمانده سپاه: آمریکا در بدترین شرایط اقتصادی است فرمانده سپاه: آمریکا در بدترین شرایط اقتصادی است | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فرمانده سپاه: آمریکا در بدترین شرایط اقتصادی است

فرمانده سپاه: آمریکا در بدترین شرایط اقتصادی است

فرمانده‌کل سپاه با اشاره به حرکت نفتکش های ایران به سمت ونزوئلا و حضور در این کشور گفت: ما مشق اقتدار کردیم. بزرگترین رزمایش اقتدار ما تحمیل اراده و حرکت کشتی های ما در دریاهای آزاد از خلیج فارس تا ونزوئلا بود.

فرمانده سپاه: حرکت نفتکش های ایرانی به ونزوئلا تحمیل اراده به دشمن بود

سرلشکر سلامی:

* ما از تحریم گذشتیم ولی آنها ماندند و غرق شدند. امروز آمریکا ناتوان از مهار کرونا در بدترین شرایط اقتصادی است. اما ایران عزیز در مقابله با کرونا در خشید. رزمایش کمک مومنانه اجازه نداد یک بیمار رها شده در کشور وجود داشته باشد. اسلام نشان داد نسخه سعادت بشر در گرو عبودیت خداوند است.

* (با اشاره به حرکت نفتکش های ایران به سمت ونزوئلا و حضور در این کشور): ما مشق اقتدار کردیم. بزرگترین رزمایش اقتدار ما تحمیل اراده و حرکت کشتی های ما در دریاهای آزاد از خلیج فارس تا ونزوئلا بود. امروز ملت ایران در اوج اقتدار و عزت مشکلات را پشت سر می گذارد و مشکلات زیر اراده و ایمان این ملت قابل حل شدن است.

* همه نمادهایی که آمریکا توسط آنها خود را معرفی می کرد و تصویری غیر واقعی به جهان ارائه می داد در حال سقوط هستند و آمریکا در حال پاره پاره کردن تصویری است که از خود ساخته بود.

* آمریکا با مفاهیمی زیبا خود را معرفی می‌کرد اما واقعیت های دردآلود جامعه آمریکا که زیر معانی این مفاهیم مخفی مانده در حال آشکار شدن است. آنها خود را محل آزادی و اقتدار ‌ حقوق بشر می دانستند اما همه این نمادها فرو ریخت و تمام این معانی رنگ باخت.

حتما بخوانید:  پیروزی درخشان لیورپول مقابل چلسی ۱۰ نفره

* امروز چهره آمریکا مانند چهره چرک آلودی است که شکسته است. آمریکا فروپاشیده است چون قوه مرکزی تدبیر دیگر ناتوان است. وقتی حکمت به قدرت متصل نیست، قدرت عکس خود عمل می کند. این چیزی جز افزایش نفرت بیشتر و شلوغ شدن خیابان ها نخواهد داشت.

* دانشگاه امام حسین به‌تعبیر رهبر انقلاب محل تولد یک سپاهی است. اینجا نقطه‌ای است که شخصیت و روح و معرفت و بینش و دانش پاسداران جوان شکل می‌گیرد و نقطه ورود جوانان ما به محیطی است که اتصال به بهشت دارد. اینجا را می‌توان قطعه‌ای از یک سرزمین آسمانی دانست که در آن جز تعلیم جهاد و احکام خداوند و روش شمشیر زدن در راه خدا چیز دیگری وجود ندارد.

* ما برای پاسداری از انقلابی زنده که در حال شکستن کمر دشمنان است آماده می شویم. به فضل الهی امروز شاهد زوال زودرس و شتابدار دشمنان بزرگمان بخصوص آمریکا هستیم. اگر دامنه جنایت‌های آنها در جهان آشکار و در آمریکا مخفی بود چهره جنایاتشان امروز در آمریکا هم محسوس است به صورتیکه ملت آمریکا مجبور شده تا پرچم آمریکا را آتش بزند.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *