قیمت دلار در کانال ۱۸هزار تومان؛ سکه رکورد زد قیمت دلار در کانال ۱۸هزار تومان؛ سکه رکورد زد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / قیمت دلار در کانال ۱۸هزار تومان؛ سکه رکورد زد

قیمت دلار در کانال ۱۸هزار تومان؛ سکه رکورد زد

برترین‌ها: قیمت دلار که در ساعات ابتدایی جریان معاملات امروزِ بازار آزاد در محدوده ۱۷ هزار تومان مبادله شده بود در آخرین ساعت از معاملات به مرز ۱۸ هزار تومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی تحت تأثیر رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و افزایش نرخ دلار در داخل کشور با افزایش روبرو شد.

قیمت دلار در کانال ۱۸هزار تومان؛ سکه رکورد زد

دلار بازار آزاد به کانال ۱۸هزار تومان نزدیک شد

خبرگزاری تسنیم نوشت: افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ قیمت های خرید و فروش ارز طی روز جاری نسبت به روز قبل افزایشی بوده و بر همین اساس قیمت دلار در بازار آزاد ۱۷ هزار و ۹۴۰ تومان و یورو ۲۰ هزار و ۱۰۰ تومان اعلام شد.

بازیگران ارزی خیایان فردوسی با احتیاط بیشتری نسبت به رشد نرخ دلار واکنش نشان دادند؛ به‌نظر می‌رسد آنها هنوز نسبت به ادامه روند افزایشی دلار در بازار داخلی مطمئن نیستند.  در کنار این، برخی فعالان عنوان می‌کردند، به‌رغم رشد نرخ دلار همچنان تقاضای نقدی زیادی در بازار وجود نداشت.

قیمت دلار در کانال ۱۸هزار تومان؛ سکه رکورد زد

سکه رکورد هفت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان را شکست

امروز قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی تحت تأثیر رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و افزایش نرخ دلار در داخل کشور با افزایش روبرو شد.

در بازار طلای تهران امروز نرخ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی به هفت میلیون و ۵۱۹ هزار تومان اعلام شد که به معنای افزایش ۹۹ هزار تومانی نرخ آن نسبت به روز گذشته است. همچنین قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شد که این مهم نیز افزایش ۱۰۰ هزار تومانی آن را نشان می‌دهد.

حتما بخوانید:  سه سفارش آیت‌الله جنتی حین رای دادن

نیم سکه و ربع سکه به ترتیب سه میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و دو میلیون و ۶۰ هزار تومان خرید و فروش شدند که به معنای افزایش ۲۰ هزار تومانی این دو سکه است. نرخ هر سکه یک گرمی نیز با افزایش ۱۰ هزار تومانی به یک میلیون و ۷۰ هزار تومان رسید.

همچنین نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز در حالی ۷۳۸ هزار و ۳۰۰ تومان تعیین شد که این مهم نیز از افزایش ۱۰ هزار و ۱۰۰ تومانی آن خبر می‌دهد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *