فولاد روی زمین دراز کشید و سوپر جام را برد فولاد روی زمین دراز کشید و سوپر جام را برد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فولاد روی زمین دراز کشید و سوپر جام را برد

فولاد روی زمین دراز کشید و سوپر جام را برد

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس از ساعت ۱۷:۱۵ امروز (دوشنبه) در دیدار سوپرجام فوتبال ایران، در ورزشگاه شهید سپهبد سلیمانی سیرجان به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید. موسی کولیبالی در دقیقه ۱۸،‌ تنها گل این نیمه را به ثمر رساند.

فولاد: احسان مرادیان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، سینا شاه‌عباسی، محمدرضا عباسی، محمد آبشک، مجتبی نجاریان، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، حمید بوحمدان و علیرضا کوشکی.

پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، فرشاد فرجی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی‌نیا، رضا اسدی، علی شجاعی، وحید امیری، حامد پاکدل و مهدی عبدی.

داور: محمدرضا اکبریان

فولاد روی زمین دراز کشید و سوپر جام را برد

اتفاقات مهم ۴۵ دقیقه نخست به شرح زیر است:

دقیقه ۱۸: اولین حمله جدی فولاد، ارسال ساسان انصاری از نقطه کرنر بود. سانتر انصاری ابتدا با ضربه محمدرضا عباسی تغییر مسیر داد و ضربه سر موسی کولیبالی، توپ را در میان غفلت مشکی‌پوشان پرسپولیس به تور دروازه شاگردان یحیی گل‌محمدی چسباند.

دقیقه ۲۷: برخورد مجتبی نجاریان و علی شجاعی در زمین فولاد باعث شد هر دوی آنها روی زمین بیفتند و پزشکان دو تیم به وضعیت آنها رسیدگی کنند. در ادامه داور به شجاعی کارت زرد داد و هر دو بازیکن، بدون هیچ مشکلی به بازی ادامه دادند.

دقیقه ۳۰: وحید امیری پشت محوطه جریمه فولاد صاحب توپ شد و پس از حرکت به سمت دروازه این تیم، توپ را به سمت دروازه شاگردان جواد نکونام شلیک کرد که توپ با اختلاف کمی از کنار دروازه فولاد به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵: ساسان انصاری روی رضا اسدی مرتکب خطا شد و در ادامه، اسدی اقدام به هُل دادن انصاری کرد. در ادامه اکبریان به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

حتما بخوانید:  اقدام جالب آمریکا برای حمایت از مردم خانه‌نشین

دقیقه ۳۹: ارسال اسدی به محوطه جریمه، با ضربه سر کامیابی‌نیا وارد دروازه فولاد شد که کمک داور اول بازی، پرچم خود را به نشانه آفساید بلند کرد.

دقیقه ۴۱: محمد آبشک به دلیل خطا روی وحید امیری با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه ۴۳: پس از اینکه پرسپولیس نتوانست از کرنر خود بهره ببرد، مجتبی نجاریان صاحب توپ شد و به سمت دروازه پرسپولیس حرکت کرد که با خطای مهدی شیری متوقف شد. اکبریان در ادامه به شیری کارت زرد نشان داد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *