فیلم‌های اکران نوروزی مشخص شدند فیلم‌های اکران نوروزی مشخص شدند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / فیلم‌های اکران نوروزی مشخص شدند

فیلم‌های اکران نوروزی مشخص شدند

خبرگزاری ایسنا: اسامی فیلم‌های اکران نوروزی مشخص شد.

محسن امیر یوسفی رییس شورای صنفی نمایش که در شورای اکران نوروزی در وزارت ارشاد امروز ۵ اسفند ماه حاضر شده با بیان این مطلب گفت: نتیجه شورای اکران نوروزی که با حضور سید محمد مهدی طباطبایی‌نژاد (مدیر اداره نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی)، منوچهر شاهسواری (مدیرعامل خانه سینما)، محمود اربابی (نماینده رئیس سازمان سینمایی)، محمدرضا فرجی و اینجانب به عنوان رییس شورای صنفی نمایش برگزار شد، فیلم‌های نوروزی بدین شرح معرفی شدند:”شنای پروانه” محمد کارت، “لامینور” داریوش مهرجویی،”لاله” اسداالله نیک‌نژاد، “بازیوو” امیرحسین قهرایی، “پسرکشی” محمد هادی کریمی،”زن‌ها فرشته‌اند ۲” حسین فرحبخش.

فیلم‌های اکران نوروزی مشخص شدند

به گفته‌ی او،پیش از این هم فیلم “خوب،بد جلف ۲ ” به عنوان اکران نوروزی در سرگروهی سینما آزادی اکرانش مشخص و آغاز شده است.

رییس شورای صنفی نمایش درباره سینماهای سرگروه نیز گفت: سرگروه‌های جدید بدین شرح مشخص شدند: باغ کتاب،ماندانا، مگامال، کوروش، ایران مال، ایران و همچنین سینما آزادی که پیش از این مشخص بود.

امیریوسفی ادامه داد: پس از تعیین فیلم‌های اکران نوروزی مراسم قرعه کشی سرگروه‌ها برای اکران فیلم‌ها انجام شد که نتیجه آن به شرح ذیل است: “بازیوو” در سرگروهی باغ کتاب، “لاله” در ماندانا، “شنای پروانه” در مگامال، “لامینور” در کوروش، “پسرکشی” در ایران مال، “زن‌ها فرشته‌اند” در ایران.

او درباره تاریخ آغاز اکران نوروزی و در پاسخ به اینکه آیا با توجه به تعطیلی یک هفته‌ای سینماها برای ضایع نشدن حق فیلم‌های فعلی ممکن است، اکران نوروزی با تاخیر آغاز شود؟ گفت: تصمیم‌گیری درباره این موضوع و زمان آغاز اکران نوروزی به جلسه شورای صنفی نمایش برمی‌گردد.

حتما بخوانید:  امارات توافق لغو رواید با اسرائیل را تصویب کرد

به گفته‌ی او، شورای صنفی نمایش هفته آینده برای فیلم‌های “آینده” و “بزودی” قرعه کشی انجام خواهد داد.

امیر یوسفی در پاسخ به اینکه آیا فیلم رزروی برای اکران نوروزی مشخص شده است، گفت: اگر هرکدام از شش فیلمی که برای اکران نوروزی مشخص کردیم به دلایلی برای اکران آماده نشوند، دو فیلم رزرو مشخص شده‌اند که اسامی آنها نزد ما محفوظ است و جایگزین خواهد شد.

رییس شورای صنفی نمایش در پاسخ به اینکه چه تعداد فیلم متقاضی اکران نوروزی بودند و براساس چه معیاری این فیلم‌ها انتخاب شدند،مطرح کرد: تعداد زیادی فیلم بودند در حدود ۳۰ فیلم اما معیار تصمیم‌گیری ما، براساس عدالت بین پخش و نوع فیلم‌ها (چیدمان نوع فیلم‌ها از لحاظ ژانری) بود.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *