مدارس کدام استان‌ها تا آخر هفته تعطیل شدند؟ مدارس کدام استان‌ها تا آخر هفته تعطیل شدند؟ | آوتاف
خانه / اخبار داغ / مدارس کدام استان‌ها تا آخر هفته تعطیل شدند؟

مدارس کدام استان‌ها تا آخر هفته تعطیل شدند؟

برترین‌ها: در پی شیوع کرونا مدارس برخی استان‌ها تا آخر هفته تعطیل شدند که در گزارش زیر می‌خوانید.

مدارس گلستان تا پایان هفته جاری تعطیل شد

اداره کل آموزش و پرورش گلستان طی اطلاعیه ای اعلام کرد که همه مدارس گلستان، تا پایان هفته جاری به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا، تعطیل است.

در این اطلاعیه آمده است که بنا به تصمیم کارگروه سلامت استان و موافقت استاندار گلستان، همه مدارس استان در تمامی دوره های تحصیلی و همچنین مراکز پیش دبستانی، آموزشگاه های علمی آزاد و زبان تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام می شود.

مدارس اردبیل تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد

بر اساس مصوبات کارگروه شورای سلامت استان، برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا کلیه مدارس، کلاس‌های سواد آموزی، آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان انگلیسی تحت پوشش آموزش و پرورش استان اردبیل در نوبت صبح و بعد از ظهر تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.

مدارس استان سمنان تا پایان هفته تعطیل شد

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان از تعطیلی همه مدارس استان تا پایان هفته خبر داد.

محمد دستورانی در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی آموزش‌وپرورش سمنان ضمن بیان اینکه مدارس استان تا پایان هفته تعطیل اعلام‌شده است، ابراز داشت: این تعطیلی شامل دوره‌های تحصیلی شامل مراکز پیش‌دبستانی، ابتدایی، متوسطه اول و دوم و همچنین آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی استان سمنان نیز می‌شود. وی بابیان اینکه این مراکز سه‌شنبه و چهارشنبه ششم و هفتم اسفندماه تعطیل اعلام شدند، افزود: این تصمیم به منظور حفظ سلامت دانش آموزان و برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذشده است.

حتما بخوانید:  یک پیش‌بینی از رشد اقتصادی ایران در سال آینده

تعطیلی تمام دانشگاه‌های آذربایجان شرقی تا پایان سال

با توجه به اعلام نظر تخصصی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص تعطیلی فعالیت‌های آموزشی، مقرر شد که تا پایان سال جاری کلیه فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌های استان تعطیل شود. به منظور پیشگیری و رفع نگرانی‌های دانشجویان و خانواده‌های گرامیشان، کلیه فعالیت‌های آموزشی‌، کلاس‌های درسی دانشگاه تبریز و سایر دانشگاه‌های استان تا پایان سال تعطیل است.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *