واکنش بهزیستی به پدیده «نوزادفروشی» در تهران واکنش بهزیستی به پدیده «نوزادفروشی» در تهران | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش بهزیستی به پدیده «نوزادفروشی» در تهران

واکنش بهزیستی به پدیده «نوزادفروشی» در تهران

خبرگزاری ایلنا: داریوش بیات‌نژاد (مدیر کل بهزیستی استان تهران) در رابطه با فروش نوزاد در تهران بیان داشت: برخی آمار غیررسمی در این خصوص وجود دارد، اما این آمار از مراجع رسمی تایید نمی‌شود، اما مساله بهزیستی این است که این گزارش‌ها به صورت مستند و مصداقی به بهزیستی ارائه نمی‌شود.

فروش نوزاد جرم است

به گفته مدیر کل بهزیستی استان تهران نوزادفروشی یک عمل مجرمانه و تخلف آشکار است و جرم محسوب می‌شود، از همین رو تشکیلات امنیتی و قضایی باید به این مساله ورود پیدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: بهزیستی از آنجایی که مسئول همه کودکان است، اگر گزارشی در این رابطه از طریق خطوط تلفن اورژانس اجتماعی یا پایگاه‌ها و ادارات شهرستان به ما برسد و مصداقی به بهزیستی اطلاع داده شود، از طریق مقام قضایی موضوع را دنبال می‌کنیم.

نوزادفروشی عواقب کیفری سنگینی دارد

بیات‌نژاد در ادامه در واکنش به سخنان استاندار مبنی بر اینکه خبرهایی مبنی بر فروش نوزاد را شنیده‌ایم، اما شورای اجتماعی استانداری مطالعه‌ای در این خصوص انجام نداده و بهزیستی متولی این کار است، بیان داشت: ایشان رئیس شورای تامین استان هستند و چون این مساله مجرمانه است و عواقب کیفری سنگینی دارد، از همین رو شاید ایشان از طریق نهادهای امنیتی و قضایی اطلاعات کامل را داشته باشد، اما مساله این است که تا امروز این گزارش به بهزیستی استان تهران ارائه نشده است.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  اظهارات عجیب یونسی درباره نفوذ موساد در ایران

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *