واکنش تلویحی کدخدایی به کاندیداتوری احمدی‌نژاد واکنش تلویحی کدخدایی به کاندیداتوری احمدی‌نژاد | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش تلویحی کدخدایی به کاندیداتوری احمدی‌نژاد

واکنش تلویحی کدخدایی به کاندیداتوری احمدی‌نژاد

ایلنا: سخنگوی شورای نگهبان تلویحا به ثبت نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات و مواضع تاجزاده واکنش نشان داد.

واکنش تلویحی کدخدایی به کاندیداتوری احمدی‌نژاد

کدخدایی در جریان بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت:

(در مورد اینکه آیا مبنای شورای نگهبان همان رد صلاحیت‌های قبلی است): بارها گفتم قانون ملاک ما است و قانون نفی‌ای برای ثبت نام افراد ندارد. همانطور که به داوطلبان انتخابات مجلس گفتیم، وضعیت افراد به موجب قانون تغییری نکرده است.

خوشبختانه با توجه به مصوبه شورای نگهبان شاهد جشنواره ثبت نام نبودیم. ثبت‌نام‌ها روند متعادلی را طی کرد و در جشنواره ثبت‌نام مقداری رو به جلو بودیم و مشکلات گذشته را نداریم.

(در رابطه با مطالبی که در خصوص اینکه این شورا صندلی‌های کاندیداها را به صدا و سیما اعلام کرده است): این موضوع بیشتر به شوخی شبیه بود مانند اینکه وزارت کشور بگوید ما می‌دانیم چند نفر ثبت‌نام می‌کنند. شورای نگهبان بر اساس معیارهای قانونی بررسی صلاحیت‌ها را انجام می‌دهد.

(در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه برخی کاندیداها (تاجزاده) بیانیه سیاسی می‌خوانند): خوشبختانه جمهوری اسلامی از این تریبون‌های مجانی، زیاد در اختیار افراد قرار داده است و شورای نگهبان نسبت به این افراد هیچ محدودیتی ندارد و موارد خلاف قانون رصد می‌شود. در خصوص تبلیغات و هزینه‌ها اگر خلاف قوانین اقدامی صورت گیرد، در بررسی صلاحیت‌ها لحاظ می‌شود.

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  تن‌فروشی زن تهرانی داخل قبر به خاطر یک لقمه نان

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *