واکنش منفی استقلالی‌ها به موفقیت پرسپولیس واکنش منفی استقلالی‌ها به موفقیت پرسپولیس | آوتاف
خانه / اخبار داغ / واکنش منفی استقلالی‌ها به موفقیت پرسپولیس

واکنش منفی استقلالی‌ها به موفقیت پرسپولیس

طی چند سال اخیر و به خاطر موفقیت های پرسپولیس همواره این گمانه بوده که وزارت ورزش دولت روحانی به قول برخی‌ها هوای پرسپولیس برانکو را داشته و استقلالی ها معتقدند پرسپولیس اگر با پنجره بسته هم موفق می‌شود تا حد زیادی بخاطر ثبات مدیریتی است.

واکنش منفی استقلالی ها به موفقیت پرسپولیس

پس از فینالیست شدن پرسپولیس استقلالی‌های قدیمی به مانند هواداران مجازی واکنش‌های منفی نشان دادند، موج این واکنش‌ها زیاد بوده، برخی هاشان را در زیر می بینید.

عمران زاده: اول جام بگیرند، بعد کُری بخوانند

حنیف عمران زاده درباره برد پرسپولیس مقابل السد و صعود این تیم به فینال و متعاقب آن کری خوانی‌هایی که برای استقلالی‌ها در این باره خوانده می‌شود اظهار داشت: فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها بگذارند اول جام بگیرند بعد کری بخوانند و خوشحالی کنند.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس برای بار اول است به فینال می‌رسد و طبیعی است که خوشحال باشند، اما ما تا به حال ۴ بار فینالیست شده ایم و این اتفاق برای استقلال طبیعی است و نیاز به خوشحالی ندارد.

طبیعتا اگر ما هم همه بازی‌های برگشتمان در تهران می‌افتاد و اینقدر شانس می‌آوردیم می‌توانستیم با نتایج بهتر و با برد‌های پرگل‌تر به فینال برسیم و قهرمان شویم. شک نکنید در سال ۲۰۱۳ اگر این شانس‌ها نصیب ما می‌شد قهرمانی سوم را به دست‌آورده بودیم و خیلی راحت‌تر از پرسپولیس می‌بردیم و گل می‌زدیم.

صالح: هرگز به استقلال مثل پرسپولیس نگاه نشد

مجید صالح یکی از با تجربه ترین مربی ها در لیگ قهرمانان آسیا است، مربی که به عنوان دستیار اول منصور ابراهیم زاده به فینال رسیده و به عنوان دستیار اول قلعه نویی تا مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش رفته است. او به «ورزش سه» می گوید: امروز شما می بینید خود شخص وزیر ورزش روی پرسپولیس زوم هستند.

حتما بخوانید:  اعتراض به تجمل حرم امام: این کاخ است یا حرم؟

در زمان من چه در استقلال و چه در ذوب آهن توجه خیلی نبود و کسی به ما نگاه ملی نداشت. در زمان ما استقلال قلب جامعه نبود و ما این مسیر مهم را با کمترین توجه طی کردیم، البته کار پرسپولیس کار بزرگی است و برانکو توانایی های خود را نشان داده است که با ۱۲ بازیکن توانسته به این مرحله برسد. انشاالله در دوره های بعدی هر تیمی به این مرحله می رسد از آن حمایت شود.

در دوره ما شرایط با شرایط الان پرسپولیس فرق می کرد، در آن زمان از مرحله یک چهارم تیم های شرق و غرب آسیا با هم بازی می کردند. در ذوب آهن در مرحله ای که پرسپولیس به الدحیل خورد ما با پوهانگ بازی کردیم و در استقلال با بوریرام که بعد مسافت تیم ها را اذیت می کرد. الان دو سال است که تیم های شرق و غرب آسیا تا فینال به هم برخورد نمی کنند.

صادقی: پرسپولیس حمایت وزیر را در آسیا داشت

امیرحسین صادقی مدافع سابق تیم استقلال که این روزها بدون تیم مانده در مورد آخرین شرایط خودش، عملکرد استقلال، صعود پرسپولیس و مساول دیگر به «ایلنا» گفت: از این که پرسپولیسی‌ها به فینال آسیا رفتند خیلی خوشحال هستم چون باعث می‌شود پرچم سه رنگ ایران در فینال این بازی‌های مهم به اهتزاز دربیاید. پرسپولیس باید هم قهرمان می‌شد زیرا حمایت وزیر ورزش، وزارت ورزش و همه را داشت.

اگر این برنامه‌ریزی برای استقلال انجام می‌شد آنها هم الان شاید جای پرسپولیس در فینال بودند. البته من یک اعتقادی دارم و آن هم این است که اگر یک شخص مثل فتح‌ا… زاده مدیرعامل بود الان استقلال جای پرسپولیس فینال آسیا حضور داشت. امیدوارم آنها بتوانند ستاره واقعی را این بار بگیرند چون من یک دانه ستاره در بازی پرسپولیس – السد را روی پیراهن پرسپولیسی‌ها دیدم و متوجه نشدم از کجا آمده بود.

حتما بخوانید:  حکم اعدام «وحید مظلومین» اجرا می‌شود

همچنین مجید نامجو مطلق پیشکسوت محبوب استقلال با انتشار یک استوری طعنه آمیز در اینستاگرام به پرسپولیسی ها بابت اولین صعودشان به فینال آسیا کنایه زد.

واکنش منفی استقلالی ها به موفقیت پرسپولیس

خبر ورزشی در این باره آورده است: مجید نامجومطلق که از قضا سابقه بازی کردن برای پرسپولیس را هم در کارنامه دارد در صفحه ای آبی رنگ با کنایه به اولین صعود سرخپوشان به فینال آسیا نوشت: “می گم یک استقلالی با خودتون ببرید بار اول دارید میرید فینال آسیا گم نشید”.

البته استوری نامجو مطلق بی جواب نماند و مهرداد میناوند هم در واکنش به شوخی او در استوری اینستاگرامش نوشت: “از استادیوم آزادی خبر رسیده بازیکنای السد تو زمین موندن میگن قبول نیست ما می خوایم با اون لباس آبی ها بازی کنیم”.

واکنش منفی استقلالی ها به موفقیت پرسپولیس

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *