وقوع انفجار مهیب در بندر «جبل علی» در دبی وقوع انفجار مهیب در بندر «جبل علی» در دبی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / وقوع انفجار مهیب در بندر «جبل علی» در دبی

وقوع انفجار مهیب در بندر «جبل علی» در دبی

خبرگزاری فارس: منابع محلی بامداد پنجشنبه گزارش‌های تایید‌نشده‌ای از وقوع انفجار مهیب در شهر دبی واقع در امارات عربی متحده مخابره کردند.

شبکه «الجزیره» به نقل از خبرگزاری «رویترز»، گزارش داد که صدای انفجار مهیب در دبی شنیده شده ولی دلیل انفجار نامعلوم است.

گزارش‌های تاییدنشده از وقوع انفجار در دبی

کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» نیز با انتشار این تصویر، به نقل از منابع محلی نوشت: گفته می‌شود بندر جبل علی هدف حمله قرار گرفته است».

این منبع عراقی گزارش داد: «انفجار در نزدیکی منطقه کلاب‌هاوس رخ داده است. گزارش‌های اولیه حاکی از هدف قرار دادن مخازن نفت در این بندر است. بندر جبل علی شامل یک پایگاه هوایی متعلق به آمریکایی‌ها است».

به گفته صابرین‌نیوز این انفجار یک روز پس از درگیری عربستان سعودی و امارات بر سر میزان افزایش صادرات نفت در اجلاس نفتی اوپک پلاس رخ داد.

روز گذشته نیز عربستان سعودی برای حمله به عدن و مقابله با جناح‌های شورای انتقالی وابسته به امارات، به نیروهای «علی المحسن» چراغ سبز داد.

رسانه های اماراتی نیز خبر دادند: «آتش سوزی ناشی از انفجار هدفمند در جنوب دبی، در نزدیکی مخازن سوخت رخ داده است. آتش سوزی در یک کشتی تجاری که در بندر جبل علی پهلو گرفته بود، رخ داد».

خبرگزاری « آسوشیتدپرس» نیز نوشت: «انفجاری که در بندر جبل علی رخ داد، بسیاری از خانه‌های این شهر را لرزاند. در آتش سوزی که در کشتی در بندر جبل علی در دبی رخ داد، هیچ مصدومیتی حاصل نشده است».

دفتر رسانه‌ای حاکم دبی نیز اعلام کرد: «تیم‌های دفاع مدنی در حال اطفای آتش‌سوزی ناشی از انفجار کانتینر در بندر جبل علی هستند».

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *