چه بر سر این پرسپولیس آوردی آقای گل‌محمدی؟! چه بر سر این پرسپولیس آوردی آقای گل‌محمدی؟! | آوتاف
خانه / اخبار داغ / چه بر سر این پرسپولیس آوردی آقای گل‌محمدی؟!

چه بر سر این پرسپولیس آوردی آقای گل‌محمدی؟!

برترین‌ها: تیم فوتبال پرسپولیس که در چند سال گذشته یکی از بهترین تیم‌ها در فاز دفاعی بود و در نیم فصل اول لیگ برتر فقط ۷ گل دریافت کرده بود، پس از آمدن یحیی به پرسپولیس و تغییرات زیاد در فاز دفاعی این تیم،  در سه بازی اخیر خود ۶ گل دریافت کرده و حالا خطر حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان آسیا را هم احساس می‌کند.

شب گذشته تیم یحیی در مقابل الشارجه یکی از بی‌برنامه‌ترین پرسپولیس سال‌های اخیر در دفاع و میانه میدان بود و به راحتی دو امتیاز دیگر را هم از دست داد.

نکته اینجاست که عناصر دفاعی پرسپولیس بدون هیچ تغییری همان عناصر تیم برانکو و کالدرون هستند اما در تیم برانکو و کالدرون پرسپولیس به سختی گل می‌خورد و در تیم گل‌محمدی هر حمله‌ی نیم‌بند حریفان می‌تواند منجر به گل شود، شاید نبود اقتدار لازم در تیم مربی‌گری پرسپولیس باعث شده که مثلا بیرانوند نا|آماده فیکس باشد و رادوی در اوج نیمکت‌نشین شود.

جدا از این که پرسپولیس حالا دیگر هیچ ساختاری ندارد و خط دفاعی کند پرسپولیس با فاصله زیاد از خط هافبک قرار گرفته و معمولی‌ترین تیم‌های آسیایی هم دروازه پرسپولیس را باز می‌کنند، روزگار سیاه فوتبال ایران شروع شده و این تازه آغاز کار است، از این پس باید به شکست و حذف خو بگیریم، بهار برانکو و کی‌روش و استرا خزان شد و ساخت ایران از این پس دمار از روزگارمان درخواهد آورد.

چه بر سر این پرسپولیس آوردی آقای گل‌محمدی؟!

چه بر سر این پرسپولیس آوردی آقای گل‌محمدی؟!

چه بر سر این پرسپولیس آوردی آقای گل‌محمدی؟!

چه بر سر این پرسپولیس آوردی آقای گل‌محمدی؟!

(Visited 1 times, 1 visits today)
حتما بخوانید:  پارسایی: مرگ ایران‌خودرو و سایپا قطعی است

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *