کنایه‌های بی‌رحمانه خداداد به حاج‌صفی کنایه‌های بی‌رحمانه خداداد به حاج‌صفی | آوتاف
خانه / اخبار داغ / کنایه‌های بی‌رحمانه خداداد به حاج‌صفی

کنایه‌های بی‌رحمانه خداداد به حاج‌صفی

خبرگزاری مهر: بازیکن سابق تیم ملی با بیان اینکه فوتبال ما به دست غیرفوتبالی ها افتاده، گفت: مدیران ما از جنس فوتبال نیستندو این موضوع به فوتبال کشور ما آسیب زده است.

خداداد عزیزی در حاشیه دیدار خیرخواهانه که برای چهلمین روز درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان برگزار شد، گفت: باز هم به خانواده این دو عزیز تسلیت گفته و آرزو می‌کنم دیگر شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی نباشیم.

عزیزی در مورد وضعیت فوتبال ملی کشورمان تصریح کرد: متأسفانه هر روز بدتر از دیروز می‌شود. ما هیچ کرسی‌ای در AFC نداریم که بتواند از حق فوتبال ما دفاع کند. فوتبال ما به دست کسانی افتاده که اصلاً فوتبال را نمی‌شناسند و همین موضوع باعث شده ضررهای زیادی کنیم.

وی با ابراز تأسف از کسانی که به کریمی رأی ندادند، گفت: فکر می‌کردم کریمی بیشتر از اینها رأی بیاورد اما برای آن بازیکن فوتبالی متأسفم که قبل از انتخابات شانه کریمی را می‌بوسید اما در پایان در حق او نامردی کرد. او شأنی در فوتبال ندارد و فقط می‌توان برای چنین بازیکنی اظهار تأسف کرد.

عزیزی در پاسخ به این سوال که رئیس فدراسیون فوتبال گفته درب فدراسیون به روی فوتبالی‌ها باز است، گفت: به نظر شما چون درب باز است من باید بروم. فوتبال ما به یک باتلاق شبیه شده و از زمان قبل که آقایان حضور داشتند، این باتلاق بزرگ و بزرگ‌تر شده و فوتبال کشور ما هر روز در آن باتلاق بیشتر فرو می‌رود.

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *