رئیس دادگاه انقلاب تهران: اگر انقلاب را یاری نکنیم، فاطمیون افغان و حوثی‌ها جای ما را می‌گیرند رئیس دادگاه انقلاب تهران: اگر انقلاب را یاری نکنیم، فاطمیون افغان و حوثی‌ها جای ما را می‌گیرند | آوتاف
خانه / اخبار داغ / رئیس دادگاه انقلاب تهران: اگر انقلاب را یاری نکنیم، فاطمیون افغان و حوثی‌ها جای ما را می‌گیرند

رئیس دادگاه انقلاب تهران: اگر انقلاب را یاری نکنیم، فاطمیون افغان و حوثی‌ها جای ما را می‌گیرند

خبرگزاری مهر: حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی (رئیس دادگاه‌های انقلاب اسلامی تهران) با حضور در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه قم که با موضوع (گزارش وضعیت پرونده های کلان اقتصادی و امنیتی) برگزار شد، با اشاره به نیازهای روز طلاب گفت: اگر حضرت امام خمینی(ره) توانستند انقلاب عظیم اسلامی را شکل دهند به این دلیل بود که جهان پیرامون خود را می شناختند. امروز هم اگر ما از اتفاقات اطراف خود بی خبر باشیم و به خود تلقین کنیم که فعلا وقت درس خواندن است، اگر سقوط نکنیم حداقل این است که بی خاصیت خواهیم بود.

رئیس دادگاه انقلاب تهران: اگر ما انقلاب را یاری نکنیم، حشدالشعبی و حوثی‌ها جای ما را خواهند گرفت

غضنفرآبادی:

امروز طلبه‌ها باید فضای مجازی را بطوری در دست بگیرند که دشمن مجبور بشود این فضا را برای ما محدود کند، اینکه دشمن در فضای مجازی مطلبی را مطرح می‌کند، اتفاقی نیست و بسیار برنامه‌ریزی شده و طراحی شده است.

اگر طلاب خود را مسلح به علم و تقوا و هشیاری کنند، قطعا موفق خواهند بود. آنهایی که انقلاب اسلامی را عمیقا قبول دارند، می‌دانند که این انقلاب بستر ساز برای حرکتی عظیم است. این چشمه جوشان در حرکت خواهد بود تا به هدفش برسد.

اگر ما انقلاب را یاری نکنیم، حشدالشعبی عراقی، فاطمیون افغانی، زینبیون پاکستانی و حوثی‌های یمنی خواهند آمد و انقلاب را یاری خواهند کرد.

در رابطه با سلطان قیر باید گفت وی و همدستان او بزرگترین باند جعل اسناد را تشکیل داده بودند حدود ۱۱۰۰ میلیارد تومان بدهی داشتند و تعدادشان هم زیاد بود.

علی رغم اینکه فشارهای زیادی برای به نتیجه رسیدن این پرونده آورده شد، اما به لطف خدا دادگاه انقلاب توانست با قدرت و اقتدار برخورد مناسب را انجام داد و متهم ردیف اول را به اعدام محکوم کرد و این حکم را به سرعت اجرا کرد.

حتما بخوانید:  زمین لرزه‌ای شدید آذربایجان‌غربی را لرزاند

در مورد پرونده‌های تروریستی مانند حمله به مجلس شورای اسلامی،‌ تعدادی از محکومان اعدام شدند و پرونده تعداد دیگری از این افراد در دست بررسی است.

برخی نسبت به این موارد بسیار خام و بی‌تفاوت برخورد می‌کنند و گویی مهمترین مسائل کشور برای شان هیچ اهمیتی ندارد.

امروز حوزه‌های علمیه باید مجهز باشند و طلاب باید بدانند سخنرانی‌های یک ساعته به سبک‌های قدیمی دیگر فایده‌ای ندارد و تلاش مستمر و هنرمندانه می‌خواهد.

طلاب باید با فنون مختلف تبلیغی آشنا باشند و بدانند حضور در فضای مجازی نیاز به یادگیری فنون دارد و حضور بدون آموزش نمی‌تواند مثمر ثمر باشد.

(Visited 1 times, 1 visits today)

درباره ی مدیر سایت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *